discussies over het gebruik van de zoekfunctie
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Nou we hebben nu 2 sticky's:
- websites maken, aanmelden bij zoekmachine en logo maken
- sieradenparty's, wat meenemen naar beurs, tips voor portfolio, info waar markt en braderie
Als het goed is, is er al iemand bezig met tips over workshops geven. Misschien kan iemand nog tips verzamelen over verkopen via internet? Misschien ook handig als iemand wat termen samenvat?
Alvast heel erg bedankt.
- websites maken, aanmelden bij zoekmachine en logo maken
- sieradenparty's, wat meenemen naar beurs, tips voor portfolio, info waar markt en braderie
Als het goed is, is er al iemand bezig met tips over workshops geven. Misschien kan iemand nog tips verzamelen over verkopen via internet? Misschien ook handig als iemand wat termen samenvat?
Alvast heel erg bedankt.
klopt en das wel effi vervelend waardoor ik het zoeken sneller opgeefElsje schreef:Misschien kun je ook iets doen zodat als je de zoekfunctie hebt gebruikt en je kijkt in 1 van de resultaten en dat blijkt niet het gezochte te zijn, dat je dan weer terug kunt...als je dat nu doet ben je steeds de reslutaten pagina kwijt...
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
hadewijch schreef:klopt en das wel effi vervelend waardoor ik het zoeken sneller opgeefElsje schreef:Misschien kun je ook iets doen zodat als je de zoekfunctie hebt gebruikt en je kijkt in 1 van de resultaten en dat blijkt niet het gezochte te zijn, dat je dan weer terug kunt...als je dat nu doet ben je steeds de reslutaten pagina kwijt...
Sandra schreef:Daar wil ik dus ook tips over posten.
Je kan nl:
- link in nieuwe venster openen, door shift in te drukken als je op de link klik. Is het niet wat je zoekt, dan sluit je venster en kom je vanzelf terug.
- Of je klikt op vorige, je ziet dan dat pagina niet meer getoond kan worden, als je op f5 en vervolgens enter klik krijg je het alsnog te zien.
Het is jammer dat de url van zoekresultaten niet eenvoudig gekopieerd kan worden, dat de trefwoorden niet in de url staan....Er komt over 'n tijdje 'n nieuwe forumversie, hopelijk werkt dat dan beter...
Ik heb even een paar sticky topics samengevoegd / verwijderd. Als er veel sticky topics zijn, zien we straks door de sticky's de topics niet meer. 
Mar-Joya, er is nog niemand bezig met tips over workshops geven samenvatten, dus als dat zou kunnen graag.
Klavertje, bedankt dat je wil helpen, maar op zich staat er op kralen.com (dus niet forum) wel tips over wat nodig. Ik denk dat het beter is dat ik de tips op kralen.com uitbreid, en daarnaar verwijs als ze erover vragen op het forum. Op zo 'n manier kunnen niet-forummers er ook gebruik van maken, en scheelt het weer een sticky topic op deze forum.
Als er nog tips zijn hoor ik het wel. Zal echt proberen vanavond of morgenavond de zoekfunctie tips samen te vatten. Moet nu hoognodig met andere dingen verder, loop best achter omdat ik week ziek ben geweest en vervolgens 2 dagen geen internet had waardoor ik daarna nog meer achterliep met allerlei dingen.
Mar-Joya, er is nog niemand bezig met tips over workshops geven samenvatten, dus als dat zou kunnen graag.
Klavertje, bedankt dat je wil helpen, maar op zich staat er op kralen.com (dus niet forum) wel tips over wat nodig. Ik denk dat het beter is dat ik de tips op kralen.com uitbreid, en daarnaar verwijs als ze erover vragen op het forum. Op zo 'n manier kunnen niet-forummers er ook gebruik van maken, en scheelt het weer een sticky topic op deze forum.
Als er nog tips zijn hoor ik het wel. Zal echt proberen vanavond of morgenavond de zoekfunctie tips samen te vatten. Moet nu hoognodig met andere dingen verder, loop best achter omdat ik week ziek ben geweest en vervolgens 2 dagen geen internet had waardoor ik daarna nog meer achterliep met allerlei dingen.