markt in rotterdam

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
markt in rotterdam

Bericht door Sandra » ma 24 feb 2003 12:03

best grote markt, daar bij de coolsingel! herinner me van lange tijd terug dat ik stand met kralen en elastiek enzo had gevonden. vorige week was ik wegens stage ook in rotterdam en tijdens mijn pauze ging ik ff kijken bij de markt. maar tis zo groot, heb de helft nog niet eens bekeken! ria, weet jij toevallig waar ik iets met kralen ongeveer zou kunnen vinden? had vorige week wel 1 hobbystand gevonden met paar zakkies kralen, maar die waren extreem duur, 1.5 euro voor paar plastic pareltjes bv. :roll:

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 24 feb 2003 18:28

Je zou Wim Bakker in de pannekoekstraat kunnen proberen! maar ass is niet zo groot!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 24 feb 2003 21:43

dat is zeker wel gewoon 'n winkel? of niet? hobbywinkel?

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 25 feb 2003 08:16

ja de enigste die nog een beetje kralen verkoopt! en anders heb je die saaie pipo op het binnenwegplein tegenover Boekhandel Donner.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 25 feb 2003 09:39

wel vreemd eigenlijk...dat er in grote stad rotterdam niet eens een echte kralenwinkel is....maar ach, internet lost het wel op toch? ;)
Laatst gewijzigd door Sandra op di 25 feb 2003 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 25 feb 2003 13:07

ik ben niet gegaan. ik zat maar te denken 'wim bakker...klinkt bekend...had ik die niet al op mijn site..nee toch niet'. en toen bedacht ik 'kreeg ik niet 'n keer 'n mailtje dat de winkel niet meer bestaat'. en ja hoor, begin dit jaar heb ik het verwijderd. :wink: heb daarom maar ff door de markt gedwaald en ff bij pipoos gekeken en maar ingehouden om geen kralen te kopen. :wink:

Petra
Bead Starter
Berichten:60
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 15:42
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Petra » di 25 feb 2003 17:52

Hoi Sandra. Er zit wel een kralenwinkel net buiten het centrum van Rotterdam. Woopie op de Oostzeedijk-Beneden. Is 10 minuutjes lopen vanaf metrostation Oostplein (er stopt ook een tram voor de deur weet alleen niet precies welke.....dacht lijn 7 vanaf de Coolsingel).
groetjes Petra

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 25 feb 2003 20:04

das niet waar hoor San!! alleen de Wim bakker op Zuidplein bestaat niet meer die in de stad zit bestaat nog steeds! en het is trouwens ROTTERDAM JA :)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 25 feb 2003 20:13

ah dus toch!! ach ik heb nog genoeg pauzes te gaan in ROTTERDAM. :wink: en bedankt voor het melden...me bericht ff gewijzigd...tja ik ben ERG goed in woorden door elkaar halen. :wink:

Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door danielle » wo 26 feb 2003 15:36

Hallo,

Toevallig was ik vandaag in de buurt, dus ben ik langs Woopie gegaan. Heel veel leuke kralen (niet goedkoop). Wel nog wat leuke dingetjes gekocht (uiteraard :) ). Ik kon het toch weer niet laten :oops: . De tram stopt zowat voor de deur (lijn 1 halte Willem Ruyslaan). De tram stopt boven. Woopie ligt de straat lager (aan de dijk zal ik maar zeggen). Ik begreep dat ze ook de 1e zondag van de maand geopend zijn.

Groetjes, Danielle

Danielle174

Bericht door Danielle174 » do 27 feb 2003 13:28

Wat een toeval: zelfde naam, zelfde tijd (denk ik) en zelfde plaats.
Ben gisterenmiddag ook bij Woopie geweest en natuurlijk weer van alles meegenomen, heb daar al aardig wat centjes gebracht!
In principe hoef je je energie (volgens mijn ervaring) niet op de centrummarkt te verspillen, niets aan kralen te krijgen, behalve die hele ieniemienie kraaltjes dan. Wel staat er op de markt van zaterdag een meneertje die van die suede veters verkoopt, 10 stuks voor 6 euro. Scheelt toch weer een hoop met Woopie want daar gaan ze voor 1.25!
En ben toevallig ook nog bij Wim Bakker geweest gisteren en hoorde daar weer dat het assortiment in ieder geval uitgebreid gaat worden, maar voor Swarovski steentjes daar moet je nog even geduld hebben, zijn allemaal uitverkocht.

Groeten, Danielle

Brenda van Keeken
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:do 24 apr 2003 22:23
Locatie:Atelier Hobbijou - Den Haag
Contacteer:

Atelier Hobbijou verkoopt ook kralen

Bericht door Brenda van Keeken » vr 25 apr 2003 13:06

Atelier Hobbijou verkoopt ook kralen. Is aangesloten bij de Kamer van Koophandel zodat bij de groothandels kan worden ingekocht. Prijzen liggen ook lager dan de winkelprijzen. Het assortiment is in ontwikkeling maar wordt steeds meer uitgebreid. Ook swarovski-stenen en plakstenen en een paar strass-elementen.
Hobbijou is gevestigd in een woonhuis in de nieuwbouwwijk Ypenburg. Dus gemakkelijk aan te rijden vanaf Rotterdam en Voorburg.
Zie voor meer info http://www.hobbijou.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.

Gebruikersavatar
Christina
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 15:39
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Wim Bakker

Bericht door Christina » vr 25 apr 2003 15:56

Hallo Allemaal, ff om op Wim Bakker terug te komen ... Die zit achter de markt in R.dam je krijgt eerst ""de Meent'' en dan kom je vanzelf bij de Pannekoekstraat is makkelijk er staat een Pannekoekhuisje en winkeltjes.. hij is te herkennen aan de Blauwe kappen dus de Pannekoekstraat hij heeft niet echt veel kralen maar is ZEKER de moeite waard hij is echt een stuk goedkoper dan de meeste bijv.. 5meter staaldraad voor 1,25 is niet duur!!! :lol: Toch! Nou iedereen een fijn weekend!
Groetjes Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

petra 2

adressen

Bericht door petra 2 » vr 25 apr 2003 22:01

Hoi Sandra,

Ik lees net op het forum een berichtje over kralenwinkels in Rotterdam.
Er is wel degelijk een kralenwinkel in Rotterdam alleen niet direct in het centrum.
De winkel heet Woopie en de eigenaresse is een heel aardige meid en laat je lekker rustig rondkijken.
Het adres: Oostzeedijk Beneden 109
3061 VP Rotterdam
06-24 58 23 56

Tram 1 / Bus 98 halte Willem Ruyslaan
Metro halte Oostplein

Openingstijden: wo 10.30u - 17.00u
do 10.00u - 17.30u
vr 10.00u - 18.30u
za 10.30u - 17.00u

Groetjes Petra

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 26 apr 2003 08:22

bedankt, heb die toevallig ook al op mijn site, keer kijken of ik er heen kan ja. :)

Gesloten