wie demonstreert wat?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
wie demonstreert wat?

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 06 sep 2006 17:13

Apart topic geopend om het overzichtelijk te houden wie er gaat demonstreren/adviseren, wat er wordt uitgelegd en wat je als deelnemer moet meebrengen. Alleen de moderators kunnen hier berichten plaatsen. Vragen/opmerkingen kunnen jullie kwijt in het topic met de poll.

Samira (=Wendy) wil het volgende aanbieden: Cabochon inpakken/omkralen

Zelf meebrengen:
Cabochon
kraaltjes 11 of delica's 11 (is makkelijker)
kraaltjes 15
garen en naald

Vereist:
bekendheid met peyote (bij voorkeur basistechnieken rijgen), dit kan zelf van tevoren geoefend worden aan de hand van Bead&Button-site.

Kosten: geen

Het wordt dus geen echte workshop, en ook niet zo'n demonstratie als bijvoorbeeld op de creadoe , het is echt aanschuiven aan tafel en met Wendy meedoen. En als je de uitleg snapt of Wendy je zat wordt ( ) kan de volgende aanschuiven.

Verder is Samira ook bereid om haar brein te laten gaan over eventuele rijgproblemen vermits ze een week van tevoren via pb aangeleverd zijn. Ze geeft geen garantie dat ze de oplossing heeft maar zal wel haar best doen om alle vragen m.b.t. rijgen te beantwoorden. Dus heb je vragen op dat gebied? PB ze tijdig naar Samira!

OPROEPJE:
Wie wil jasseron armbanden demonstreren/uitleggen? Ik bedoel de dubbele jasseron met kralen er tussen. Wil je dit doen, stuur me dan een pb met alle gegevens.

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » do 07 sep 2006 09:25

Even wat cabochon-inpak-voorbeeldjes ... de bovenste met peyote, de onderste met RAW (i.e. Right Angle Weave) ... maar ook met de netting-techniek kunt u zich uitleven dames!

Klikken=groter!

peyote van boven

peyote van opzij

RAW van boven

RAW van opzij
Groetjes Wendy

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 12 sep 2006 05:14

Caroline (Caatje) heeft aangeboden om dubbele jasseron te laten zien. Dus 2 rijen jasseron met daar tussen kralen. De meeste mensen maken hier een armband van, maar misschien is het ook een leuk idee om een ketting te proberen.

Zelf meebrengen:
jasseron
tangetjes (knip- en buigtangetjes (2)
kralen die er tussen passen
slotje
*edit* draad om de kralen op te rijgen
Laatst gewijzigd door La Bigiotteria di Esther op vr 15 sep 2006 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 14 sep 2006 21:42

Eelke:

ik wil wel een workshopje silverfoil hanger met wire geven als daar interesse voor is ??
Een foto kun je zien hier: http://pic16.picturetrail.com/VOL645/24 ... 554987.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Als er interesse is moeten ze meebrengen:
Tangetjes (platbek,knip en rondbek)
platte foliekraal(en) van een redelijke grote liefst 3cm of groter in rond of vierkant oid.
en zilverdraad 0,8 mm goed soepel.. (Dit verschilt per merk, en per zending heb ik gemerkt...)

als ze geen draad hebben hoeven ze dat niet te bestellen ofzo ik heb een mega rol van 1 kilo liggen lekker soepel dan kunnen ze die gebruiken..
Ze hebben een meter nodig per hanger (meestal minder.. maar beter te veel dan te weinig..).

Eelke brengt ook nog wat extra kralen mee voor mensen die ze zijn vergeten of nog iets extra's willen maken.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 14 sep 2006 22:17

Fijn al die demonstraties :bedankt: Hopelijk krijgen we dan alsnog genoeg aanmeldingen....Als iemand anders nog een demonstratie wil geven...we zouden daar heel blij mee zijn!! :bedankt:

Ikzelf wil ook wel demonstratie geven, maar wacht eerst even af wat anderen willen uitleggen. Ikzelf dacht aan wire wrapped en netting, nummer 1 staat al op de lijst door Eelke (zelfs betere techniek dan ik wilde uitleggen :) ) , dus dat is mooi. :)

Gesloten