Wie heeft ook problemen met deze kralen?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:
Wie heeft ook problemen met deze kralen?

Bericht door flapflap » za 09 sep 2006 22:48

Laatst had ik een keting voor mezelf gemaakt, en er erg blij mee, worden vandaag de kralen ineens helemaal lelijk! De verf bladdert er helemaal vanaf :?

Dus ik vroeg me af: ligt dit nou aan mij, misschien toch aan m'n parfum ofzo, of hebben meer mensen problemen met deze kralen?
Het gaat om kralen uit de bekende Action bakjes, en dan specifiek de blauw-groene tonnetjes (zie foto).

Graag hoor ik jullie ervaringen met deze kralen! Alvast bedankt :wink:

~Audrey~

Joann
Bead Reader
Berichten:12
Lid geworden op:di 18 apr 2006 16:46
Locatie:Groningen

Bericht door Joann » zo 10 sep 2006 07:53

Hier ook, het ligt niet aan je parfum ofzo. En een collegaatje van mij heeft ook het zelfde probleem.
Waardeloos.
Joann

Lavanda
Bead Interested
Berichten:147
Lid geworden op:wo 29 jun 2005 17:55
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Lavanda » zo 10 sep 2006 09:00

Ik heb ook al een ketting gezien met deze kralen, allemaal kaal.....sindsdien ren ik snel langs dat schap met kralen!!!

Wicked Flower
Bead Dreamer
Berichten:542
Lid geworden op:di 28 feb 2006 20:12
Locatie:Puiflijk, Gelderland
Contacteer:

Bericht door Wicked Flower » zo 10 sep 2006 10:44

ik heb wel de problemen gehad met de ovale blauwe kralen met die spikkeltjes zeg maar. die zijn ook kaal geworden, met als gevolg een hele nek vol blauwe schilvertjes.... :?
...:::Floortje:::...

Gebruikersavatar
annemiek
Bead Interested
Berichten:136
Lid geworden op:vr 07 jul 2006 21:11
Locatie:wezep

Bericht door annemiek » zo 10 sep 2006 12:01

ja klopt, ik heb het ook.

Gebruikersavatar
Lotte A.
Bead Lover
Berichten:487
Lid geworden op:ma 23 jan 2006 17:26
Contacteer:

Bericht door Lotte A. » zo 10 sep 2006 21:01

Jep ik begin ook niet meer aan de actionkralen, ook de blokkerparels zijn bij mij afgeschreven......... :cry:
groetjes Lotte


Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 11 sep 2006 00:02

Wicked Flower schreef:...een hele nek vol blauwe schilfertjes.... :?
Dat had ik dus met deze kralen :?

Maar gelukkig ligt het niet aan mij en hebben jullie er ook last van.
Helaas pindakaas...
~Audrey~

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 11 sep 2006 07:56

Jeetje zeg das balen..

en ik denk ook haast niet dat je ze kunt ruilen.. want bij de action doen ze al erg moeilijk als je iets wat echt kapot was toen je het kocht, als je dat wilt ruilen..

Een hele tijd terug eens een keer een mega baal snoep gekocht voor sint maarten ofzo.. waren allemaal voor verpakte snoepjes dus je kon niet zien of er wat mee was.. maar je neemt toch aan dat iets uit een winkel goed is..

ik eerst thuis zelf maar eens eentje los gemaakt om te proeven.. wil niet eens uit het papiertje!! is helemaal uit vorm...
volgende snoepje weer!!
wat blijkt die dingen zijn van de gewone winkels naar alle actions gegaan omdat ze allemaal te heet hebben gelegen en allemaal gesmolten zijn geweest en toen weer hard geworden..
ik dacht ja hallo dat ga ik niet uitdelen! dus ermee terug.. ja kunnen wij ook niets aan doen krijgen wij zo aangeleverd enz enz.. boel gezeur.. (en het gaat me niet om die paar euro.. maar ik wil gewoon iets kopen wat goed is..) na een lange tijd mocht ik dan toch iets anders uitzoeken voor het geld ..(eerst nog zon zak gekeken nee zelfde probleem.. ) dus dan maar een paar pennen gehaald, en het snoep maar weer in de super markt..

Wel erg jammer van die kralen want ze zien er zo erg leuk uit...

GRoetjes!

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » ma 11 sep 2006 08:27

Het zijn gewoon geverfde kralen, die gaan slijten.....
Wil je dit niet meer, koop dan gewone glaskralen, die van gekleurd glas zijn gemaakt, dan heb je dit probleem niet....
Irene van der Maas

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 11 sep 2006 09:06

ik weet niet hoe groot de kralen zijn maar je zou er mischien kunnen beschermen met kleurloze nagellak .
ik doe dat vaak met alles wat van metaal is en geen goud of zilver is om dar ik allergisch ben voor metaal.
liefs frietje :wink:
kralengek

jufcarola
Bead Discoverer
Berichten:50
Lid geworden op:wo 18 jan 2006 19:28

Bericht door jufcarola » ma 11 sep 2006 10:58

ik heb inderdaad hetzelfde probleem, maar alleen bij deze, de anderen action kralen ben ik wel tevreden over

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 11 sep 2006 13:08

jufcarola schreef:ik heb inderdaad hetzelfde probleem, maar alleen bij deze, de anderen action kralen ben ik wel tevreden over
Ja ik dus ook, de andere kralen heb ik tot nu toe echt geen klachten over.


@ eelkehas: jeetje wat een gezeur zeg van die Action! Je verwacht toch, ook al is het niet duur, dat je op z'n minst geen rotzooi koopt!
Terugbrengen zou voor mij niet eens een optie zijn, want ik heb hier geen Action in de buurt. De kralen zijn voor mij gekocht door leden van het forum :D
~Audrey~

Gesloten