discussies over het gebruik van de zoekfunctie
Ik vind het een goed idee!!! Ik weet niet precies hoe het moet, maar ik wil wat wat onderwerpen voor je bij elkaar zoeken, zodat er een sticky van gemaakt kant worden.
Met een beetje uitleg moet me dat lukken, of het moet zijn dat de moderators dat gaan doen? Anders wil ik wel mijn steentje bijdragen.
Met een beetje uitleg moet me dat lukken, of het moet zijn dat de moderators dat gaan doen? Anders wil ik wel mijn steentje bijdragen.
Fijn dat je wil helpen. 
Het kost wat tijd maar wat je kan doen is dit:
- bedenk een onderwerp waarmee je wil helpen, bv sieraden verkopen
- zoek via de zoekfunctie naar nuttige topics
- maak een samenvatting van de nuttige tips en verwijs ook evt naar de topics. maak daar een sticky topic van.
Dat is enige manier die mij nu te binnen schiet...als je zelf een idee heb hoor ik het graag.
misschien zijn alleen links ook genoeg, het moet wel leuk blijven...maar als het beetje samengevat kan worden dan zou dat wel netjes zijn denk ik.
Ik vind het fijn dat jullie het fijn vinden als ik uitleg hoe de zoekfunctie gebruikt kan worden, zo te horen zal er dan meer gebruik van gemaakt worden. Het houdt het forum toch ook wel wat 'schoner', als er niet zoveel dubbele topics zijn.

Het kost wat tijd maar wat je kan doen is dit:
- bedenk een onderwerp waarmee je wil helpen, bv sieraden verkopen
- zoek via de zoekfunctie naar nuttige topics
- maak een samenvatting van de nuttige tips en verwijs ook evt naar de topics. maak daar een sticky topic van.
Dat is enige manier die mij nu te binnen schiet...als je zelf een idee heb hoor ik het graag.

misschien zijn alleen links ook genoeg, het moet wel leuk blijven...maar als het beetje samengevat kan worden dan zou dat wel netjes zijn denk ik.

Ik vind het fijn dat jullie het fijn vinden als ik uitleg hoe de zoekfunctie gebruikt kan worden, zo te horen zal er dan meer gebruik van gemaakt worden. Het houdt het forum toch ook wel wat 'schoner', als er niet zoveel dubbele topics zijn.

hi meiden,
jullie kunnen het zelf posten bij de desbetreffende subforum, kan zijn dat jullie niet de rechten hebben sticky te maken, maar dan wijzig ik het wel naar sticky. (je maakt een sticky door nieuwe topic te maken en onderaan aan te vinken 'sticky', het blijft dan altijd bovenaan 'plakken'
).
jullie kunnen het zelf posten bij de desbetreffende subforum, kan zijn dat jullie niet de rechten hebben sticky te maken, maar dan wijzig ik het wel naar sticky. (je maakt een sticky door nieuwe topic te maken en onderaan aan te vinken 'sticky', het blijft dan altijd bovenaan 'plakken'

Nee die is er nog niet...iemand interesse het te maken? Er is wel al 'n korte lijst op http://www.kralen.com/pag.php?id=258" onclick="window.open(this.href);return false; , die moet nog uitgebreid worden.
Healthy schreef:Is er al een topic geweest waar allerlei termen en namen uitgelegd worden??
Als iemand die termen en namen niet kent wordt het wat moeilijk zoeken...![]()
Een soort kralen-woordenboek?
Er is wél al zo'n soort lijst ... verschillende meiden zijn er mee bezig geweest! Kijk maar eens ... http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ordenlijst" onclick="window.open(this.href);return false;Sandra schreef:Nee die is er nog niet...iemand interesse het te maken? Er is wel al 'n korte lijst op http://www.kralen.com/pag.php?id=258" onclick="window.open(this.href);return false; , die moet nog uitgebreid worden.
Groetjes Wendy
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Wendy heeft een goed excuus, ze is blondsamira schreef:Aaahh ...sandra schreef:dat is engels - nederlands, ik dacht dat ze bedoeld zodat men weten wat kalot is, eindkap, tussenzetsel, etc.

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.