Jasseron armband

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Sadap
Bead Starter
Berichten:79
Lid geworden op:zo 06 aug 2006 19:04
Contacteer:
Jasseron armband

Bericht door Sadap » za 02 sep 2006 22:18

Ik heb een bestelling staan ( mijn eerste :D :D ) voor 2 jasseron armbanden. De materiaal kosten zijn zo'n 7.80 en het aantal uren dat ik er aan gewerkt heb is +- 2 uur. Zelf zat ik te denken om 10 a 12 euro te vragen. Wat denken jullie? Hoe zit ik dan met mn prijs, te hoog of juist te laag?

Sadap

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 02 sep 2006 22:28

Dat is dus zeg maar 2,10 per uur als je er 12,- voor vraag....Ik vind dat dus zeker niet te duur. Hoger mag zelfs eventueel, maar daar denkt iedereen anders over. De 1 wil alleen de materiaalkosten terugverdienen, de ander ook haar tijd, kennis, overige kosten (zoals website en flyers), etc. Ik zou zeggen denk na wat jij ervoor over zou hebben en met welke prijs je tevreden bent....Succes!

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » zo 03 sep 2006 08:17

Ik vind dat je ook niet mag vergeten je 'kosten' te verwerken in je prijs.
12 euro vind ik niet duur hoor!
Succes met je verkoop.
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
Brennie
Bead Interested
Berichten:115
Lid geworden op:ma 27 feb 2006 16:05
Locatie:Utrecht

Bericht door Brennie » zo 03 sep 2006 10:34

Ik vind dat het ook een beetje afhangt van hoe de bestelling is gegaan, als er iets met bijvoorbeeld tijdsdruk is besteld en je moest het hele scala aan kralenwinkels bij jou in de buurt nog 3x aflopen dan vind ik dat je er wel meer voor kunt vragen. Als het meer zo ging van: o dit heb ik nog wel liggen, ja maak er maar wat van en ik zie het wel als het af is ooit, dan vind ik nog steeds dat je voor je werk ook wel wat mag rekenen, maar ik durf zelf ook niet zoveel te vragen als eigenlijk zou moeten hoor... ik denk dan ach ik doe het voor de lol, en dan rond ik alles een beetje naar beneden af.
Groetjes,
Brenda

Gebruikersavatar
Lenny
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:wo 21 dec 2005 22:43
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Bericht door Lenny » zo 03 sep 2006 10:38

Ik vraag zelf ook 12 euro voor mijn jasseronarmbanden, ik vind dat je dan zeker niet te hoog zit. Ik houd er zelf altijd rekening mee wie de bestelling doet. Goede vrienden krijgen een vriendenprijs.

Je zit wat mij betreft zeker niet te hoog met je prijs!

Groetjes,

Lenny

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » zo 03 sep 2006 10:41

Ik tel eigenlijk ook voornamelijk m'n materiaal. Doe het tenslotte voor de lol (en vaak voor de televisie) en heb altijd het gevoel dat mensen het te duur vinden...
Dat bleek gister ook zo te zijn op een markt die ik gedaan heb. Was alweer het derde jaar dat ik er stond en de andere 2 jaren super verkocht. Klein marktje, was altijd wel druk. Maar nu stonden er op de (nog geen) 30 kramen VIER!!! met sieraden. Dat is gewoon veel te veel! Vooral als er een staat met fabrieksspul! Daar kun je niet tegenop! Ze had een ketting met, ik denk wel 10, van die "nootkralen" er aan (vorm van een hart, hol, het is een soort noot). Die kralen moet ik bij een kralenwinkel kopen, zijn ze best aan de prijs. Die ketting van haar was maar 4,50! heb uiteindelijk 4 kettingen en 1 paar oorbellen verkocht... We hebben daar ook meteen gezegd dat we geen inschrijfformulier meer wensen te ontvangen! Bud markt!

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 03 sep 2006 11:28

Ik vraag voor mijn simpele jasseronarmbanden 15 euro. Je zegt zelf dat je er een hele tijd mee bezig geweest bent. Maar het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel jij je tijd waard vindt. Ik maak die armbanden ondertussen een stuk sneller maar ik wil niet gaan werken voor 2 euro per uur hoor. De moeilijkere en bredere beginnen bij 25 euro en worden ook gewoon gekocht.

Sadap
Bead Starter
Berichten:79
Lid geworden op:zo 06 aug 2006 19:04
Contacteer:

Bericht door Sadap » ma 04 sep 2006 10:52

Bedankt voor de reacties! Ik houd het bij de 10 a 12 euro, afhankelijk of het voor vrienden is of niet. Het materiaal heb ik al in huis dus dat speelt voor mij geen rol er bij!

Sadap

Gesloten