kralen met een zilverkleurig "netje"
-
- Bead Interested
- Contacteer:
kralen met een zilverkleurig "netje"
Deze zomer zag ik in Kroatie een prachtige armband. Met grote onregelmatige kralen. Maar ook kralen waar omheen een zilverkleurig "netje"was gehaakt. Iemand enig idee of die ergens te koop zijn??
kralennetje
Volgens mij bedoel je "mesh". Dat is een "hoesje" wat je over kralen heen kunt schuiven en op maat kunt knippen. Het wordt per halve meter verkocht, heb het gezien op sayila.nl.
Succes!
Succes!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
of er verschillende dikte zijn, dat weet ik niet.... het verschil is puur zoals het op de foto overkomt. Sayila verkoopt de mesh ook, misschien kun je daar navragen of het idd anders is en misschien weet Ester of er verschillende diktes zijnLavanda schreef: Weet jij het verschil, misschien zijn er meerdere diktes??

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Ik gebruik dit "gaas" al een paar maanden en je kunt er hele mooie sieraen mee maken.
Het lijkt mij ook erg dik op de foto, je kunt het al bij veel kralenwinkels kopen. Ik heb zilver en lichtgoud, maar er zijn nog meer kleuren. Het heet
inderdaad mesh. Ik heb 6mm. Het is van Vaessen creative.
Het zit in een klein zakje. Mijn bruidsketting heb ik ervan gemaakt met parels en het is prachtig geworden.
Het lijkt mij ook erg dik op de foto, je kunt het al bij veel kralenwinkels kopen. Ik heb zilver en lichtgoud, maar er zijn nog meer kleuren. Het heet
inderdaad mesh. Ik heb 6mm. Het is van Vaessen creative.
Het zit in een klein zakje. Mijn bruidsketting heb ik ervan gemaakt met parels en het is prachtig geworden.