En nog een paar oorbellen
17-8 mannenketting en oorbellen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
heb vandaag echt een hele zooi kralen spul gekocht en wou ook wat mannen dingen maken dus ben gelijk aan de gang gegaan en wat gefabriceerd. Hoor van jullie wel of het ´mannelijk´genoeg is
Ik vind het wel jammer dat ik de metalen kralen niet goed op de foto krijg want die waren juist met een stoer printje..

- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
- Kraalleen
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik vind je ketting mooi.
Zelf vind ik het wel lastig hoor, om een mannenketting te maken, maar des te leuker als het lukt.
Mijn vriend draagt helaas niet graag sieraden, anders hing ik elke dag een andere ketting om zijn nek! Hihi. (Hij fungeert wel af en toe voor paspop als ik een ketting wil zien hangen, om te zien hoe het staat. Dat is wel heel lief.)
Doegies!
Zelf vind ik het wel lastig hoor, om een mannenketting te maken, maar des te leuker als het lukt.
Mijn vriend draagt helaas niet graag sieraden, anders hing ik elke dag een andere ketting om zijn nek! Hihi. (Hij fungeert wel af en toe voor paspop als ik een ketting wil zien hangen, om te zien hoe het staat. Dat is wel heel lief.)
Doegies!
Het leven is een feest,
maar je moet wel elke dag zelf de slingers ophangen!
maar je moet wel elke dag zelf de slingers ophangen!