help!! ik zoek sterk elastiek

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
nancy67
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:ma 14 aug 2006 09:03
Locatie:Amersfoort
help!! ik zoek sterk elastiek

Bericht door nancy67 » ma 14 aug 2006 09:12

ik ben op zoek naar het elastiek wat vaak in armbandjes van bijv. het Kruidvat zit. het is wittig en je kan het splijten, het is zeer sterk! ik vind het transparante elastische draad wat ik nu heb niks met grote zware kralen gaat dit binnen en uur helemaal lubberen. wie weet wat ik bedoel en hoe het heet (of waar je het kan kopen) help!!! :cry:

Gebruikersavatar
100%Kraal
Bead Intelligent
Berichten:1379
Lid geworden op:vr 03 sep 2004 09:37
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » ma 14 aug 2006 09:14

volgens mij verkoopt http://www.sayila.nl" onclick="window.open(this.href);return false; best goed spul, het is dan niet wittig maar als je een dikte van 0,8mm neemt, kun je hier ook prima grotere kralen aan rijgen

PS: Soms helpt het ook om de draad er dubbel doorheen te rijgen :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » ma 14 aug 2006 09:58

Dat witte elastiek is datgene dat gebruikt wordt met naaien. Dat kun je dus op de rol kopen bij een fourniturenwinkel of in het Sorbo vak van de supermarkt en ze hadden het ook altijd bij de Hema
Groetjes Els,

nancy67
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:ma 14 aug 2006 09:03
Locatie:Amersfoort

sterk elastiek

Bericht door nancy67 » di 15 aug 2006 17:14

Hallo, bedankt voor jullie reacties maar wat ik bedoel kan je ook splijten ik heb een armbandje van het Kruidvat gesloopt en opnieuw geregen en dat is perfect het is dus plastic, rubberachtig en je kan het splijten, als iemend nog wat weet hoor ik het graag. :oops:

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » wo 30 aug 2006 14:55

Weet wat je bedoelt, maar heb het nog nergens gezien.
Ik gebruik wel "rimpelelastiek" (zo noemde m'n moeder het vroeger). Zit net als garen op een klosje, is er in wit en zwart en is net als het elastiek wat je al had, qua dikte. Het heeft een rubber kern en krijgt z'n kleurtje omdat het omwikkeld is met draad. Is ook sterk! (Werd vroeger smockwerk van kleding mee gemaakt).
Misschien heb je er wat aan?

Succes!

Gesloten