Ik heb eea geordend (heeft me bijna 6 maanden gekost om het naar mijn zin te krijgen, foto's volgen) maar nu zit ik het een vraag.
Ik heb alle kettingen hangen aan een soort van houten plaat. Daarop heb ik blokjes hout bevestigd zodat ze uitsteken en aan het einde een klein spijkertje zodat de kettingen er niet af kunnen vallen.
Nu merk ik dat de kettingen door het licht etc gaan verkleuren en dus wil ik ze gaan veilig en mooi gaan opbergen. Ik heb een kartonnen doos gekocht van 48 cm lang x 29 cm breed x 20 cm hoog (http://www.evoluzionesrl.com/italia/sto ... _flo02.htm). Nu ben ik aan het twijfelen want ik wil mijn kettingen graag opbergen per prijsklasse.
Ik heb de volgende ideeen maar kom er niet zo goed uit. Wie kan me advies geven zodat ik eea kan bekijken en evt ten uitvoer kan gaan brengen.
1. In gripzakjes doen per ketting. Nadeel is dat de kettingen dan "opgefrommeld" in zakje zitten en er dus een knik in kan komen
2. Schuimrubberplaten per prijsklasse maken die de volledige oppervlakte van de doos hebben en daar de kettingen op vastmaken met een speldje oid. Nadeel: dan meot je iedere keer als je een ketting wil laten zien al die platen eruit halen om de juiste plaat te pakken.
3. Sieradenrollen maken per prijsklasse. Nadeel is dat je dan met 5 rollen zit te kijken en je de hele rol moet uitklappen om een bepaald sieraad te laten zien. Voordeel: zo willen ze misschien nog wel meer kopen!!!! jesss.
Over die sieradenrollen heb ik dan ook weer even advies nodig

oooooowwwwwwww

Wie ow wie kan me op de goede weg helpen met advies. Heb al meerdere mensen gevraagd maar aan alle opties lijkt een nadeel te kleven grgrgrgr
Superrrrrrrrrrrrrrrr bedankt alvast!
groetjes
Mirelle