Wie gaat er volgende week zaterdag naar de Creabeurs ?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » do 19 feb 2004 19:29

LOL
Op mijn stand staan twee zuiltjes met op de ene "De Blije Ekster". Dus dat moet te herkennen zijn. :)
Kralen make the world go round!

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » do 19 feb 2004 20:10

Nou heel misschien ga ik zondag de 29ste heen.

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » do 19 feb 2004 20:38

de blije ekster staat genoteerd :wink:

en jolanda het plaatje van mijn ketting komt eraan hoor....morgen want de foto moet nog bij daglicht gemaakt worden. hij is ook nog niet helemaal af :oops: en ben met mn zusje dus das weer een herkenningspunt!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Caviaplanet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Caviaplanet » vr 20 feb 2004 16:27

:( Waar blijft 'ie nou :?:
Jolanda

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 22 feb 2004 12:33

hoe vonden jullie het?
ik vond het opzich wel leuk maar weinig kralendingetjes...maar toch genoeg om 2 uur vol te maken (vooral als je bij kraaltjes in de rij ging staan :wink: )
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 22 feb 2004 18:40

patricia schreef:hoe vonden jullie het?
ik vond het opzich wel leuk maar weinig kralendingetjes...maar toch genoeg om 2 uur vol te maken (vooral als je bij kraaltjes in de rij ging staan :wink: )
Heej heb ik jou gezien? Nee he? Ik had nog wel expres je ketting onthouden! ;)
Kralen make the world go round!

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 22 feb 2004 19:01

hahaha nou die ketting ging dus niet door :? vetreklemmetje ging kapot en dus kon ik m niet om!
Maar ik ben langsgelopen maar je was druk in gesprek met een klant (hoop ik) dus vandaar nee helaas!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 22 feb 2004 21:17

Ben vandaag op de Darling Market geweest. Superkort kennis gemaakt met Armande, Linda (Posly) en Petra. Geworkshopped bij Ria. Ben moe maar heb een leuke dag gehad. V??l leuker dan op de Kreadoe in Utrecht. Daar is alles vreselijk massaal en druk, hier is alles veel gezelliger. Echt een aanrader.

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » zo 22 feb 2004 23:01

Ja ik ben toch zaterdag maar ff ook gegaan naar Rijswijk :D Heb daar Ria gezien en Petra en Armande en Linda {Posley} Sorry Linda van die 10 meter :D Hahahihihi... Bij Kraaltjes heb ik nog wat gekocht alleen JAMMER dat de helft niet geprijsd was..voelde me erg opgelaten door een aantal zaken en ik hoop dat dat in de toekomst beter zal gaan voor Kraaltjes.nl dan...

Maarre heb veel mooie lint gekocht en Kralen en heb ook kennis gemaakt met andere hobby's :wink: was ook in de Patchworkhal maarre echt mooie dingen gezien daar!! ..was mijn eerste keer alleen hoop ik dat er volgende keer meer Kralenstands zijn :wink:
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Petra
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petra » zo 22 feb 2004 23:53

Creaweekend achter de rug.... volgende week weer!!!! Ben doodmoe maar ik vond het weer hartstikke leuk. En ..... ook heel leuk om weer eens wat bekende gezichten te zien en mensen van het forum "life" te ontmoeten. Ben benieuwd wie er volgende week allemaal met een stand staan?

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 23 feb 2004 05:23

Nou Ikke ben er volgende week niet ;) Ik vindt altijd 1 weekend net leuk om te doen! Het was hartstikke leuk weer en heb zaterdag echt de meeste forum meiden gezien. Het viel me alleen erg tegen met de hoeveelheid onderdelen die je zelf los kon kopen op de beurs! Er staan normaal gesproken veel meer kramen met onderdelen en dat was voor mij ook zo iets van om het niet mee te nemen in de eerste plaats. Gisteren was het ook een leuke dag en heb erg gelachen met Esther en der moeder die kwamen kralen maken ;)

Iets wat ik zelf wel heel erg leuk vondt, was dat er zoveel mensen mijn sites kennen blijkbaar. Ik had daar zelf eigenlijk nog nooit zo bij stil gestaan maar ik heb zovaak gehoord van Ohh ja D................ Ja die ken ik wel daar ga ik nogal eens kijken of van oh die ja die staat bij mijn favorieten ;) en dat waren echt hele leuke dingen om te horen!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » ma 23 feb 2004 20:50

aaaaaaaaaaah jammer Ria ik dacht als ik zondag misschien heen ging bij jou langs ging kijken voor die workshop :cry:
Hoe verliep het met je ringen?????

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 23 feb 2004 21:10

Hahah ik was me ringen vergeten :) hahahahahah dus heb ik lekker nog hier om me aan te vergapen :)
ja jammer dat ik je nu niet ga zien :(
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 23 feb 2004 21:17

D8 al dat ik iets gemist had, ik heb namelijk geen ringen gezien.... Maar dat klopt dus :wink:

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » ma 23 feb 2004 21:17

Ach wat zonde van je ringen, die had je nog wel speciaal bewaart voor de beurs! Maar wie bewaart die heeft wat! Hihi, daar gaat mijn workshop kralen maken! :evil:

Gesloten