Ik heb het tijdschrift vandaag ontvangen en vond het weer niet zo..
Ik zal het ook even toelichten:
Ten eerste: heel leuk als er een bepaalde techniek wordt uitgelegd (dit keer macramé), maar minder leuk als er dan maar liefst 6 macramé projecten achter elkaar in staan! Een beetje meer variatie was leuk geweest
Ten tweede vind ik het jammer dat de stukjes in de lezersgalerij vaak een soort van reclamepraatje zijn. Ik zou het juist heel leuk vinden om te lezen waaróm iemand een sieraad dat ze heeft gemaakt, zo bijzonder vind. Dat staat ook in het introstukje bij het artikel. Maar meestal komt het erop neer van "ik maak al zo-en-zo lang sieraden, ik gebruik die-en-die materialen en op mijn site kun je terecht om ze te kopen". Ik vind het jammer dat over het specifieke sieraad op de foto vaak niks gezegd wordt.
Verder vond ik het wèl leuk dat er dit keer weer meer kettingen in stonden, in verhouding met andere soorten sieraden (armbanden, oorbellen 'frutsels' etc). En het geheel ziet er steeds mooier uit

Ik vond de restjesketting erg mooi, en leuk van dat koper/patina, ik wist nog niet dat dat bestond