Hallo mensen,
 Hallo mensen, Ik heb gisteren bedacht dat ik maar eens een paar armbanden moet gaan maken. Alleen heb ik een hekel aan z'on slotje eraan dus word het elastiek draad.
 Ik heb gisteren bedacht dat ik maar eens een paar armbanden moet gaan maken. Alleen heb ik een hekel aan z'on slotje eraan dus word het elastiek draad. Nou heb ik vroeger dan wel gehad met z'on katoen draadje eromheen, alleen dat reeg niet zo lekker. Voor de rest alleen maar van elastiek gebruikt die je soms bij een pakketje krijgt.
Dus mijn vraag is welk elastiek kan ik het beste kopen en welke maat? Ik zou het graag door de xenosparels willen rijgen
 geen idee welke maat dat is.
 geen idee welke maat dat is.Ohja ik heb de zoekmachine gebruikt alleen werd ik daar niet veel wijzer van
 als die verschillende namen zoals elastisch nylondraad, nylonelastiek, siliconen elastiek enz geen idee wat dat allemaal is. Vandaar dat ik een topic erover aan maak
 als die verschillende namen zoals elastisch nylondraad, nylonelastiek, siliconen elastiek enz geen idee wat dat allemaal is. Vandaar dat ik een topic erover aan maakGroetjes Eveline

Groetjes Eveline
 Groetjes Eveline

Ik heb even google en gezocht tussen me favorieten (wat is een zoekfunctie op een webshop toch handig) en heb deze gevonden
 Ik heb even google en gezocht tussen me favorieten (wat is een zoekfunctie op een webshop toch handig) en heb deze gevonden