kralenmeeting najaar 2006
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer:
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik weet niet of het mag, of er interesse voor is of wat dan ook: ik bedacht het me net spontaan, dus kijk maar wat jullie ermee doen...
Aangezien er in laatste tijd wel vaker van die ruilacties zijn van glaskralen/ metalen onderdelen of dergelijke is het misschien wel leuk (als het inderdaad van de zaalverhuurders mag) om een "kralenruilbeurs" te organiseren:
iedereen mag 5 zakjes kralen, kralenboekjes... a bijvoorbeeld 3 euro mee nemen en die daar ter plekke met iemand anders ruilen, zo voorkom je dat het een groot marktplaats wordt en is het geen verkoop
voor mensen die hun eigen glaskralen maken is het natuurlijk extra leuk als ze zelfgemaakte kralen mee nemen
Aangezien er in laatste tijd wel vaker van die ruilacties zijn van glaskralen/ metalen onderdelen of dergelijke is het misschien wel leuk (als het inderdaad van de zaalverhuurders mag) om een "kralenruilbeurs" te organiseren:
iedereen mag 5 zakjes kralen, kralenboekjes... a bijvoorbeeld 3 euro mee nemen en die daar ter plekke met iemand anders ruilen, zo voorkom je dat het een groot marktplaats wordt en is het geen verkoop
voor mensen die hun eigen glaskralen maken is het natuurlijk extra leuk als ze zelfgemaakte kralen mee nemen
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik zou zeker komen, al is de reis voor mij ook best ver en duur...
Maar ik vind op zich een meeting waarop je 'iedereen' leert kennen, wel eens leuk. Hiermee bedoel ik dat als de helft gaan workshoppen is, je bijna niemand gezien hebt (wil nou niet zeggen dat de vorige edities niet goed waren, verre van
) Zou het ook gewoon eens leuk vinden om gewoon te "meeten".... 
Maar ik vind op zich een meeting waarop je 'iedereen' leert kennen, wel eens leuk. Hiermee bedoel ik dat als de helft gaan workshoppen is, je bijna niemand gezien hebt (wil nou niet zeggen dat de vorige edities niet goed waren, verre van
Kralengroetjes, Saartje 
ja ja en ik ben er weer hoor als het kan met mijn werkEsther schreef:Er komen zelfs dames uit Belgiëred lady schreef:de afstand is mijn enige opstakeldus dan mag jij over Tilburg niet klagen
. En carpoolers en treinpoolers zijn er altijd.
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
we zouden het zo kunnen doen: esther en ik regelen de ruimte en eten/drinken, en iedereen die komt en wat willen leren maakt afspraken via het forum. dus stel pienjo wil wel weer ff uitleggen over rijgen met rijglint, dan neemt iedereen die dat wil de benodigdheden mee. wie weet kent bv CJ of samira een speciale rijgpatroon die ze wel willen uitleggen, of kunnen ze bv op aanvraag wat papier meenemen.Pienjo schreef:Ik sluit me hier wel bij aan.hennie schreef:Ik weet niet of ik dan kom. Voor mij is de reis best ver ( en duur) dan wil ik toch wel iets meer dan alleen wat kletsen en/of knutselen. Of er moet nog iets bijzonders te zien zijn.
ik twijfel alleen over paar dingen, nl:
- of er genoeg mensen zijn die wat uit willen leggen.
- of het makkelijk te doen is. het is dan meer soort demonstratie dan echt een workshop. voordeel is dat we niet extra zalen hoeven te huren (scheelt veel geld) en ik het niet hoeft te regelen (dan kan het wel al dit jaar), maar weet niet zeker of het dan leuk genoeg is voor degenen die alleen komen als er workshop is....
dat kan ook zonder workshops.DreamS schreef: ..
Mij lijkt het leuker om elkaar te meeten terwijl je bezig bent met de gezamelijke hobby
de 1ste meeting kan je zien op http://www.kralen.com/tekst.php?onderwe ... p=meeting1" onclick="window.open(this.href);return false; . geen workshops, wel knutselen en tips uitwisselen, was heeeel erg leuk.
Maar dat gebeurt vanzelf wel DreamS ... echt!DreamS schreef:Ja oke ik snap hetMaar het is zeg maar wel leuk als je bezig bent
En dat mensen je onderling gewoon dingen uitleggen
Ja hoor!sandra schreef:we zouden het zo kunnen doen: esther en ik regelen de ruimte en eten/drinken, en iedereen die komt en wat willen leren maakt afspraken via het forum. dus stel pienjo wil wel weer ff uitleggen over rijgen met rijglint, dan neemt iedereen die dat wil de benodigdheden mee. wie weet kent bv CJ of samira een speciale rijgpatroon die ze wel willen uitleggen, of kunnen ze bv op aanvraag wat papier meenemen.
Groetjes Wendy