Groothandel Uithoorn

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 18 okt 2003 17:59

Dat is niet echt een groothandel hoor Sandra. Ze verkopen gewoon aan partikulieren en je krijgt er geen groothandelsprijzen!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

(ik) Sandradebruin

Bericht door (ik) Sandradebruin » za 18 okt 2003 18:08

Zo kwamen ze wel op mij over want ze zeiden dat ze dat waren en hadden echt onzettend veel keus! Jeetje heb ik mij lekker laten beetnemen. :oops:

Groetjes Sandra

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 18 okt 2003 18:33

Vroeger verkochten ze ook poppenogen en die waren toen 2,25 per paar (guldens) en dat was ook de prijs die ze berekende aan partikulieren als aan winkels dus zou er maar niet t eveel van verwachten! maar wie weet zijn ze wel verandert in de loop der tijd?
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 04 feb 2004 20:03

Ben er pas geweest (eind vorig jaar). Had toen nog geen kvk, maar kreeg wel korting omdat ik veel kocht. En als je kvk hebt krijg je nog meer korting. Maar het is inderdaad geen echte groothandel.

Groetjes,

Esther

anouk2

Bericht door anouk2 » wo 04 feb 2004 22:44

waar was deze beurs waar je bent geweest?

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » wo 04 feb 2004 23:17

denk de kreadoe in oktober!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 05 feb 2004 09:17

Ze staan op bijna iedere beurs, daarom is de winkel maar heel weinig open. Op de beurs krijg je de zelfde prijs als in de winkel, maar als je meer van 1 artikel wilt hebben dan kan je het beste naar de winkel gaan want ze hebben niet zo heel veel kralenspullen bij zich.
Je kan in de winkel je kont niet keren omdat er zo veel is (voornamelijk andere hobbies), maar ze hebben een kleine kralenafdeling die best de moeite waard is als je in de buurt bent. Ze hebben ook hele ouderwetse dingen en veel plastic, maar ik ben er zelf best goed geslaagd met Swarovski.
Ik zou er zelf niet speciaal naar toe gaan, maar als je in de buurt bent is het best de moeite waard.

Esther

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 09 feb 2004 21:31

ik ga naar een vriend in uithoorn en dnek ik toch maar even kijken!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 09 feb 2004 21:46

Dan moet je ze voor de zekerheid eerst even bellen over de openingstijden, want omdat ze op iedere denkbare beurs staan zijn ze vaak gesloten.

Je maakt de meeste kans op maandagmiddag, woensdagmiddag en vrijdagmiddag, van 13.00 tot 15.00 uur. Maar bel ze even, want het is zonde als je voor een gesloten deur staat. En stel je er niet te veel van voor hoor, ze hebben niet heel veel, en veel is superouderwets, maar als je er toevallig in de buurt bent is het wel leuk om even te gaan. En als je van Swarovski houdt dan moet je even doorvragen, ze hebben nog een paar doosjes achter de toonbank liggen die je niet zelf mag inzien.

De voorbeelden die er hangen zijn trouwens heel erg leuk, jammer genoeg mag je daar geen foto's van maken maar je mag ze wel natekenen, dus als je dat wilt dan moet je papier en een pen of potlood meenemen.

Veel plezier!

Groetjes,

Esther

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 09 feb 2004 21:52

ik ga op woensdag naar die vriend...maar eigenlijk wilde ik dara ook naar toe omdat ik toen op een beurs goedkope nietstiften had gekocht bij hun...en ja swarovski is altijd leuk!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 15 feb 2004 15:15

Patricia, ben je nog naar Union Traders toe geweest?

Esther

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 15 feb 2004 15:45

Nee ik had geen tijd en hoorde ook van meerdere dat de nietstiften waarvoor ik wilde gaan niet zo'n goede kwaliteit is dus ben ik lekker blijven hangen bij die vriend!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gesloten