Blij met mijn doosjes

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Peeke
Bead Dreamer
Berichten:671
Lid geworden op:di 31 aug 2004 20:04
Locatie:Zwijndrecht - Belgie
Blij met mijn doosjes

Bericht door Peeke » do 18 mei 2006 18:37

Vandaag ging ik toevallig met mijn man mee naar een grote viswinkel in Lier. Wat zag mijn lodderig oogje daar plots.... een heel rek met allemaal verschillende maten en modellen van doorschijnende opbergdoosjes. Ik heb er gelijk 9 gekocht en aan een hele schappelijk prijs. de kleinste met 8 vakjes waarvan je de tussenschotjes nog eens kon verwijderen waren maar 0.95 cent :shock: :shock: :shock:

Normaal kocht ik mijn opbergdoosjes steeds bij pippoos, maar nu weet ik wel beter hoor!!!
Groetjes peeke

Gebruikersavatar
Monica15
Bead Interested
Berichten:183
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 12:14

Bericht door Monica15 » do 18 mei 2006 21:47

Ow wat heerlijk :D Ik heb er 5 van de praxis :) ( maar moet binnekort nog 1 kopen :P )

Gebruikersavatar
Peeke
Bead Dreamer
Berichten:671
Lid geworden op:di 31 aug 2004 20:04
Locatie:Zwijndrecht - Belgie

Bericht door Peeke » za 20 mei 2006 22:09

Ja de grote heb ik ook van praxis. Die vind ik super. Daar hadden ze ongeveer dezelfde maar daar vroegen ze nog 5 euro voor. Dus dan zijn we bij praxis weer goedkoper af he :wink: :wink:
Groetjes peeke

Gebruikersavatar
violetmoon_17
Bead Addict
Berichten:2018
Lid geworden op:wo 06 jul 2005 07:40
Locatie:ergens in Noord - Limburg
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » zo 21 mei 2006 08:07

:lol: :lol: :lol:

Heb je wel eens verder gekeken in die winkel, ze hebben als het goed is ook visdraad in verschillende kleuren en als je heel goed kijkt vind je misschien nog wel andere bruikbare dingen.
Als je van grotere ronde kralen houd, ze hebben daar zo'n plank om lokvoer bolletjes te maken (boilie of zo heet dat) die zijn ook geschikt om kralen mee te rollen. Afbeelding
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Gesloten