kralen opbergen
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik heb een paar foto's geplaatst, ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn. Als je ze wilt zien, ga dan naar mijn site onder "tips".
Groetjes,
Esther
Groetjes,
Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Als ik in mijn woonkamer ga knutselen omdat er in mijn hobbykamer geen plaats is (omdat ik daar al iets anders aan het knutselen ben), dan ziet mijn werkplek er inderdaad best georganiseerd uit. Maar in mijn hobbykamer lijkt het ook altijd of de kamer ontploft is, omdat ik altijd veel te veel spullen uit de kast haal en het niet meteen na gebruik weer opruim. Meestal liggen er allerlei spullen op de grond en op een extra tafeltje dat ik er neergezet heb, en ook nog eens onder dat tafeltje. En meestal kan ik mijn buro niet eens gebruiken omdat dat ook vol staat met allerlei knutselspullen. Erg h?!?
Mijn kralenspullen zijn meestal wel goed opgeruimd, maar dat moet ook wel want anders zie ik door de bomen het bos niet meer, want ik heb gewoon belachelijk veel. Ik kan het kopen van kralen niet laten, het is echt een verslaving van me. De kast die ik er speciaal voor gekocht heb staat inmiddels helemaal vol met kralendozen, en nog kan ik het kopen niet laten. Ik heb inmiddels meer kralen dan geld
.
Hoe zien jullie werkplekken er uit? Zullen we daar een topic over starten?
Esther
Mijn kralenspullen zijn meestal wel goed opgeruimd, maar dat moet ook wel want anders zie ik door de bomen het bos niet meer, want ik heb gewoon belachelijk veel. Ik kan het kopen van kralen niet laten, het is echt een verslaving van me. De kast die ik er speciaal voor gekocht heb staat inmiddels helemaal vol met kralendozen, en nog kan ik het kopen niet laten. Ik heb inmiddels meer kralen dan geld
Hoe zien jullie werkplekken er uit? Zullen we daar een topic over starten?
Esther
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Esther, ik vind je werkplek prachtig! Je kettingrekje daar hadden we het al eens over gehad, en ik heb je voorbeeld gevolgd, is inderdaad een ordelijke manier om je kettingen te bewaren.
Ik vind het een leuk idee om hier een topic over te starten, maar dan moet ik toch eerst echt nog wel opruimen voor ik hier foto's durf te plaatsen hoor
Ik vind het een leuk idee om hier een topic over te starten, maar dan moet ik toch eerst echt nog wel opruimen voor ik hier foto's durf te plaatsen hoor
Wauw Esther wat een werkplek en wat een kralen! Ik heb maar 7 van die vakjesdozen met kralen en mijn vriend vindt het nu al veel...
Alle spullen lagen al tijden op de eettafel in de kamer verspreid en dat was een beetje rommelig. Ik kan wel boven een kamertje er voor inrichten, maar ik vind het altijd zo gezellig om beneden in de woonkamer te zitten. Dus ik heb een kunststof ladenblokje op wieltjes gekocht waar ik alles in stop. Dat karretje kan ik dan zo de bijkeuken inrijden als ik wil dat het opgeruimd is.
Groetjes, Wendy
Alle spullen lagen al tijden op de eettafel in de kamer verspreid en dat was een beetje rommelig. Ik kan wel boven een kamertje er voor inrichten, maar ik vind het altijd zo gezellig om beneden in de woonkamer te zitten. Dus ik heb een kunststof ladenblokje op wieltjes gekocht waar ik alles in stop. Dat karretje kan ik dan zo de bijkeuken inrijden als ik wil dat het opgeruimd is.
Groetjes, Wendy
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
wow wat een kralen
ik heb maar 3 bakken
Maar ik heb waarschijnlijk binnenkort geluk. Want iemand die ik ken, zijn vriend heeft een winkel gehad en heeft heel veel over en ik krijg volgende week een overzicht wat hij allemaal heeft en dat kan ik dan voor 1 prijs overnemen. Dus ik ben benieuwd

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Bead Monster
- Contacteer: