kralen opbergen

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
kralen opbergen

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 04 feb 2004 09:56

Ik heb een paar foto's geplaatst, ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn. Als je ze wilt zien, ga dan naar mijn site onder "tips".

Groetjes,

Esther

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » wo 04 feb 2004 10:10

hoi Esther,
hartstikke goed van je nu heb ik het door! haha, goede tips op je site hoor! Bedankt!

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » wo 04 feb 2004 10:57

Hoi Esther!

Leuk dat je een impressie geeft van je werkplek! Is alles altijd zo georganiseerd? Bij mij lijkt mijn kamertje altijd op een gegeven moment "ontploft" haha.

De foto's van de rol kan ik trouwens niet in een groter scherm openen, klopt dat???

groetjes
Marike

Lies
Bead Fan

Bericht door Lies » wo 04 feb 2004 11:17

Dag Esther,

wat heb jij veel kralen.
Daar is mijn collectie "peanuts" tegen.
Alles is ook erg netjes opgeborgen.
Knap hoor!

Liesje

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 04 feb 2004 12:36

Als ik in mijn woonkamer ga knutselen omdat er in mijn hobbykamer geen plaats is (omdat ik daar al iets anders aan het knutselen ben), dan ziet mijn werkplek er inderdaad best georganiseerd uit. Maar in mijn hobbykamer lijkt het ook altijd of de kamer ontploft is, omdat ik altijd veel te veel spullen uit de kast haal en het niet meteen na gebruik weer opruim. Meestal liggen er allerlei spullen op de grond en op een extra tafeltje dat ik er neergezet heb, en ook nog eens onder dat tafeltje. En meestal kan ik mijn buro niet eens gebruiken omdat dat ook vol staat met allerlei knutselspullen. Erg h?!? :wink:
Mijn kralenspullen zijn meestal wel goed opgeruimd, maar dat moet ook wel want anders zie ik door de bomen het bos niet meer, want ik heb gewoon belachelijk veel. Ik kan het kopen van kralen niet laten, het is echt een verslaving van me. De kast die ik er speciaal voor gekocht heb staat inmiddels helemaal vol met kralendozen, en nog kan ik het kopen niet laten. Ik heb inmiddels meer kralen dan geld :? .
Hoe zien jullie werkplekken er uit? Zullen we daar een topic over starten?

Esther

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » wo 04 feb 2004 15:16

leuk!
(gelukkig is alles toch erg herkenbaar, mijn bureau ligt meestal zo vol met kralen die weer eens besteld heb en nog opgeborgen moeten worden, dat ik meestal aan de eetkamertafel ga zitten, haha)
Topic lijkt me een prima idee!

groetjes
Marike

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 04 feb 2004 19:37

Esther, ik vind je werkplek prachtig! Je kettingrekje daar hadden we het al eens over gehad, en ik heb je voorbeeld gevolgd, is inderdaad een ordelijke manier om je kettingen te bewaren.
Ik vind het een leuk idee om hier een topic over te starten, maar dan moet ik toch eerst echt nog wel opruimen voor ik hier foto's durf te plaatsen hoor :wink:

wend
Bead Starter

Bericht door wend » do 05 feb 2004 10:20

Wauw Esther wat een werkplek en wat een kralen! Ik heb maar 7 van die vakjesdozen met kralen en mijn vriend vindt het nu al veel...

Alle spullen lagen al tijden op de eettafel in de kamer verspreid en dat was een beetje rommelig. Ik kan wel boven een kamertje er voor inrichten, maar ik vind het altijd zo gezellig om beneden in de woonkamer te zitten. Dus ik heb een kunststof ladenblokje op wieltjes gekocht waar ik alles in stop. Dat karretje kan ik dan zo de bijkeuken inrijden als ik wil dat het opgeruimd is.

Groetjes, Wendy

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » do 05 feb 2004 11:53

wow wat een kralen :shock: ik heb maar 3 bakken :cry: :cry: Maar ik heb waarschijnlijk binnenkort geluk. Want iemand die ik ken, zijn vriend heeft een winkel gehad en heeft heel veel over en ik krijg volgende week een overzicht wat hij allemaal heeft en dat kan ik dan voor 1 prijs overnemen. Dus ik ben benieuwd :lol: :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » do 05 feb 2004 12:08

Spannend Victoria!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » do 05 feb 2004 13:09

Ik heb ook gekeken enne wat netjes allemaal :shock: Handige tips :wink:
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 05 feb 2004 13:28

Ik ben ook heel benieuwd Victoria! Spannend! Laat je ons het resultaat weten?

Esther

Gesloten