Update! 15 mei

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Monica15
Bead Interested
Berichten:183
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 12:14
Update! 15 mei

Bericht door Monica15 » za 06 mei 2006 01:02

Goed... Ik heb een ontzettend lang beauro ( hoekbureau ) en aan de ene kant staat mijn computer en huiswerk en aan de andere kant wil ik een kralending maken... Nu doe ik het nog zo :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat in die poef zit... Ik heb nog meer, geen kralen maar materialen die zeg maar aan de onderkant zitten... Maar anders werd het zon rotzooi op de foto!



Ik wil van die dozen gaan kopen met vakjes omdat ik nu echt geen overzicht meer heb in die kralenbak!



UPDATE :

Verdeeldozen gekocht!

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Monica15 op ma 15 mei 2006 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
especially-sierada
Bead Fan
Berichten:382
Lid geworden op:zo 30 apr 2006 10:07
Locatie:IJmuiden
Contacteer:

Bericht door especially-sierada » za 06 mei 2006 09:51

Bakken met vakjes zijn inderdaad een uitkomst. Ik heb zelf ook alles in zakjes. En dan verdeels in bakken. Een bak met draad en veters, een bak met kettelstiften etc., een bak met kralen, een bak met alle metaal (metallook) kralen, tussenzetsels, kraalkapjes en ornamenten.
Ook niet echt een goed overzicht, maar wel redelijk gesorteerd.
Sieraden maken; een uit de hand gelopen hobby!

Gebruikersavatar
Monica15
Bead Interested
Berichten:183
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 12:14

Bericht door Monica15 » wo 10 mei 2006 20:40

Ik heb een armbandenrol gemaakt en sorteerdozen :D 2 , alleen ga er morgen nog 2 kopen :P

Gesloten