Kralentas van Ozizo

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Joets
Bead Starter
Berichten:93
Lid geworden op:vr 24 feb 2006 11:54
Locatie:Swolgen (LI)
Kralentas van Ozizo

Bericht door Joets » wo 03 mei 2006 19:20

Hoi allemaal..

Ik ben van plan binnenkort een kralentas te gaan kopen..
Op http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false; ( -> opbergen ) staat een mooie kralentas en ik ga 'm bijna zeker kopen van m'n verjaardagscentjes over 'n tijdje..

Maar nu is mijn vraag of in de bakjes aan de voorkant een ronding zit? of dat de bakjes gewoon hoekig van binnen zijn..

Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar ik bedoel dus dat de kraaltjes er makkelijker uit te halen zijn, doordat ze niet in een hoekje blijven zitten..

Weet iemand van jullie met een kralentas dit misschien??

Groetjes, Juulke

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » wo 03 mei 2006 19:33

Er is inderdaad een ronding aan de buitenkant van de bakjes, zodat je je vinger op een kraal of een paar kralen kan zetten en ze er zo kan uit 'vegen' bij wijze van spreken! :D

Gebruikersavatar
sandra1984
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:wo 11 jun 2003 21:17
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sandra1984 » wo 03 mei 2006 21:37

Ik heb van de week de kralentrolley besteld bij ozizo.com voor mn materialen mee te nemen naar mn workshops..
ik sjouw me elke keer echt een bult en vorige keer zelfs een arm geblesseerd, dus heb die trolley besteld. Zwart (is minder besmettelijk) en ik krijg hem voor het weekend al! JIPPIE!! :)

Echt blij mee..alleen jammer dat mn oude dozen er niet inpassen. Maar goed, er zitten al nieuwe dozen in dus komt wel goed.

ZO'n tas lijkt me ook ideaal, maar voor mij niet want dan loop ik nog te slepen.
groetjes sandra
It beads me....;)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 04 mei 2006 05:17

Er loopt nog een topic over dit zelfde onderwerp. Om dubbele postings te voorkomen wordt dit topic daarom gesloten (dat andere was er eerst :wink: ). Vragen en opmerkingen m.b.t. de trolley kan je bij het andere topic kwijt.
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten