kralentas of kralenkast

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
kralengek
Bead Discoverer
Berichten:47
Lid geworden op:vr 02 dec 2005 01:19
Contacteer:
En heb je hem nou gekocht???? Die paarse via ebay?

Bericht door kralengek » ma 01 mei 2006 19:19

CarolineG schreef:Ik heb hier alles door elkaar, wel in zakjes netjes gesorteerd, maar geen opbergruimte.
Heb net een ladenblok gevonden in één van de inbouwkasten, zo doen ze dat in Spanje, en dat in gepikt, maar veel te klein natuurlijk.

En als we naar Nederland gaan, binnenkort weer, dan moet ik het ook vervoeren. En in September gaan we verhuizen naar een huis waar niet eens een ladenblok is, moet ik eens zo'n apothekers kast gaan scoren. Maar dan komen zulke tassen dus erg van pas.

En ik heb hier nu een vriendin die helemaal kralen gek is ook, dus we gaan vaak bij elkaar kralen, en ik kan niet kiezen wat dan mee te nemen, met zulke tassen kan ik in elk geval heel veel meenemen zonder dat ik dan bij haar denk "Ships, had ik die nou ook maar meegenomen" *S*
Veel kraalplezier!

kralengek
Bead Discoverer
Berichten:47
Lid geworden op:vr 02 dec 2005 01:19
Contacteer:

tas in belgie

Bericht door kralengek » ma 01 mei 2006 19:19

Hoi Izzip,

Ik denk niet dat ie in belgie te koop is. Maar je kunt hem wel bestellen en dan wordt ie aan je opgestuurd, of misschien ken je iemand die wel in Nederland woont maar niet heel ver bij jou vandaan, dan kun je hem daar naartoe laten versturen.
Veel kraalplezier!

izzip
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:di 04 apr 2006 14:02
Locatie:Antwerpen-België

Re: tas in belgie

Bericht door izzip » vr 05 mei 2006 14:53

[quote="kralengek"]Hoi Izzip,

Ik denk niet dat ie in belgie te koop is. Maar je kunt hem wel bestellen en dan wordt ie aan je opgestuurd, of misschien ken je iemand die wel in Nederland woont maar niet heel ver bij jou vandaan, dan kun je hem daar naartoe laten versturen.[/quote]

Jammer dat deze niet in België te koop is :cry:
Dan maaar een andere oplossing zoeken
Bedankt
Groetjes
Izzip :D

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Re: tas in belgie

Bericht door marith » vr 05 mei 2006 23:06

izzip schreef:
kralengek schreef:Hoi Izzip,

Ik denk niet dat ie in belgie te koop is. Maar je kunt hem wel bestellen en dan wordt ie aan je opgestuurd, of misschien ken je iemand die wel in Nederland woont maar niet heel ver bij jou vandaan, dan kun je hem daar naartoe laten versturen.
Jammer dat deze niet in België te koop is :cry:
Dan maaar een andere oplossing zoeken
Bedankt
Groetjes
Izzip :D
je zou hem op http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen bestellen en vragen of ze naar belgie willen versturen?
xxx, marith
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
dafkapin
Bead Interested
Berichten:192
Lid geworden op:za 28 jan 2006 13:19

Bericht door dafkapin » za 06 mei 2006 18:31

yep, kan je doen, maar hou wel rekening met hoge verzendkosten

mijn mama heeft er eentje besteld voor mij en heeft 17 euro verzendigskosten extra

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » ma 24 jul 2006 23:11

Ik ga ze wss ook bestellen die tas.
Ik wou ze gaan afhalen bij ozizo zelf maar het blijkt dat ze niet meer in voorraad zijn :cry:
Spijtig want dat zou mij toch wel bijna 20 euro aan verzendingskosten besparen :cry:

maei

Bericht door maei » vr 28 jul 2006 20:20

ik denk dat het afhankelijk is van je voorraad kralen. Bijh mij groeide deze verzamelijng heel snel en ik had al snel niet meer genoeg aan een tas.
Ik ben toen losse bakken gaan kopen op kleur. De tas gebruik ik nu als ik een weekendje weg ga verder niet meer.
Maar bij mij is het kralenvirus ook wel zo erg toegeslagen dat ik nu een aantal van mijn kralen weer verkoop om zo nieuwe kralen te kunnen kopen

groetjes Marieke

onderschrift verwijderd, zie regels!!!

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » do 03 aug 2006 19:20

Ria schreef:www.bordurama.nl heeft veel opbergtassen die je voor kralen kunt gebruiken ook de tas die miekel en ik hebben en voor maar 21 euro geloof ik!
Dit vind ik een hele mooie maar ze doet me denken aan een fietstas, misschien is dat wel een oplossing voor anderen. Das ook wel eens goedkoper in bepaalde winkels
Fanny

Gesloten