sieradenswap wie wil er meedoen ??
hai hai
ik heb net een swap achter de rug en ik herinnerde ineens dat ik ooit hier een swap heb gedaan die ook wel heel erg leuk is.
als er mensen willen meedoen wil ik het wel regelen.
het gaat zo.
ik zou dan zoveel kralen inkopen in een kleur waar iedereen mee instemt.
dan stuur ik naar iedereen een even grote hoeveelheid als ik zoveel euro heb ontvangen de vorige keer was het 3 euro nogwat (zeg ik uit mijn hooft)
iedereen maakt hier iets van ketting, oorbellen, setje dit kun je met z'n alle bepalen.
de eis is dat alle kralen erin zitten.
dan sturen jullie het sieraad naar mij terug en zorg ik dat alles gemixt wordt.
dan gooi ik alles weer op de bus en krijg je een heel mooi, nieuw sieraad terug gestuurd.
ik hoop dat jullie het snappen ben niet altijd goed in uitleggen.
groetjes sharon
ik heb net een swap achter de rug en ik herinnerde ineens dat ik ooit hier een swap heb gedaan die ook wel heel erg leuk is.
als er mensen willen meedoen wil ik het wel regelen.
het gaat zo.
ik zou dan zoveel kralen inkopen in een kleur waar iedereen mee instemt.
dan stuur ik naar iedereen een even grote hoeveelheid als ik zoveel euro heb ontvangen de vorige keer was het 3 euro nogwat (zeg ik uit mijn hooft)
iedereen maakt hier iets van ketting, oorbellen, setje dit kun je met z'n alle bepalen.
de eis is dat alle kralen erin zitten.
dan sturen jullie het sieraad naar mij terug en zorg ik dat alles gemixt wordt.
dan gooi ik alles weer op de bus en krijg je een heel mooi, nieuw sieraad terug gestuurd.
ik hoop dat jullie het snappen ben niet altijd goed in uitleggen.
groetjes sharon
Laatst gewijzigd door allema op za 29 apr 2006 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Bead Believer
hmm het is vandaag 22 april we hebben al :
allema
starry skies
poing ??
madelief ??
als we nou zeggen dat als we genoeg mensen hebben zeg 6 dan moeten we de kleur bepalen endan koop ik de kralen ed. in stuur ik het op en dan moet het terug bij mij zijn rond de half mei ergens tenzij het lang duurt voordat we genoeg mensen hebben dan schuift het iets op.
snap ie ??
groetjes sharon
allema
starry skies
poing ??
madelief ??
als we nou zeggen dat als we genoeg mensen hebben zeg 6 dan moeten we de kleur bepalen endan koop ik de kralen ed. in stuur ik het op en dan moet het terug bij mij zijn rond de half mei ergens tenzij het lang duurt voordat we genoeg mensen hebben dan schuift het iets op.
snap ie ??

groetjes sharon
-
- Bead Believer
-
- Bead Believer
- dutch_dayz
- Bead Producer
Inderdaad maar als we nu gewoon het bedrag voor de zegels erbij storten? Of zie je dat niet zitten? Dan mag je het ook gewoon zeggen hoordutch_dayz schreef:Je hebt in Nederland alleen niet zo veel aan Belgische postzegelsallema schreef:nah ik vindt het geen probleem belgje of nederlander ... je stuurt toch de postzegels van mijn huis- jou huis mee net als in de andere swaps.
groetjes sharon![]()

- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer: