Karine (over weven)
Hey
Volgens mij heb ik hem van/bij jou wel eens gezien maar ik vraag me of of je een patroontje hebt van een weevarmband met de engelse vlag...ik heb hem wel eens ergens gezien...ik d8 via jou maar ik ben nie zeker...
Alvast bedankt
xxx Marije
Volgens mij heb ik hem van/bij jou wel eens gezien maar ik vraag me of of je een patroontje hebt van een weevarmband met de engelse vlag...ik heb hem wel eens ergens gezien...ik d8 via jou maar ik ben nie zeker...
Alvast bedankt
xxx Marije
ja dat is de nadeel van nylondraad...ik moet eigenlijk mijn benodigdhedenpagina op rijgen bijwerken en daar duidelijk bijzetten GEBRUIK GEEN NYLONDRAAD WANT DAT HEEFT EEN KRIEBELENDE EINDE, NYMO OF C-LON GAREN WERKT VEEL BETER: ERG STERK EN GEEN KRIEBELIGE EINDE.
ikzelf begon ook met nylon hoor...maar nu gebruik ik het niet meer. ok je hebt naald nodig bij garen...maar als je weeft heb je sowieso naald nodig...nymo en c-lon zijn trouwens merken als ik het goed heb, geloof dat het in amerika en zo heel veel wordt gebruikt, gelukkig kan je het bij http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bestellen.