Karine (over weven)

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Marije
Bead Fan
Contacteer:
Karine (over weven)

Bericht door Marije » vr 11 apr 2003 19:49

Hey
Volgens mij heb ik hem van/bij jou wel eens gezien maar ik vraag me of of je een patroontje hebt van een weevarmband met de engelse vlag...ik heb hem wel eens ergens gezien...ik d8 via jou maar ik ben nie zeker...
Alvast bedankt
xxx Marije

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » vr 11 apr 2003 19:52

Oops ik was ff vergeten op de site te kijken, heb hem al :)

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » vr 11 apr 2003 19:55

haha, okee, die is inderdaad van mij :wink:
maar er staan volgens mij meerdere patronen van de engelse vlag (van mij) op sandra's site.
Ik zal even een armband van mij laten zien met die vlag, dan kan je zien welke ik heb gebruikt.

Afbeelding

Liefs, Karine

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » za 12 apr 2003 10:53

Die is echt leuk!! ga er vandaag of morgen eens mee beginnen :)

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » vr 18 apr 2003 16:09

Hehe hij is einelijk af!! Ik ben langer bezig geweest met het afwerken als met het weven zelf haha, ik heb hem voor de rest helemaal blauw gemaakt, ben er erg blij mee :)

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » za 19 apr 2003 11:58

Leuk dat je hem ook gemaakt hebt!! Lijkt me ook leuk dat je de rest blauw gemaakt hebt!
Met afwerken ben ik ook altijd nogal lang bezig... Wel jammer, want het weven is veel leuker! :wink: Ik ga vanmiddag ook maar weer eens wat weven :D zin in :D:D:D

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » zo 20 apr 2003 13:50

grr ja ik had hem omgedaan maar er zitten nu allemaal kleine stukjes draad nog die in me arm snijden...moet ik ff wat op vinden want dat zit nie lekker kan ik je vertellen lol

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 20 apr 2003 14:56

ja dat is de nadeel van nylondraad...ik moet eigenlijk mijn benodigdhedenpagina op rijgen bijwerken en daar duidelijk bijzetten GEBRUIK GEEN NYLONDRAAD WANT DAT HEEFT EEN KRIEBELENDE EINDE, NYMO OF C-LON GAREN WERKT VEEL BETER: ERG STERK EN GEEN KRIEBELIGE EINDE. ;) ikzelf begon ook met nylon hoor...maar nu gebruik ik het niet meer. ok je hebt naald nodig bij garen...maar als je weeft heb je sowieso naald nodig...nymo en c-lon zijn trouwens merken als ik het goed heb, geloof dat het in amerika en zo heel veel wordt gebruikt, gelukkig kan je het bij http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bestellen.

Gesloten