afspreken utrecht centraal
hej hoi,
zijn er nog meer mensen die met de bus/tram naar de meeting gaan?
zullen we op het station in utrecht afspreken?
liefs lieselot
zijn er nog meer mensen die met de bus/tram naar de meeting gaan?
zullen we op het station in utrecht afspreken?
liefs lieselot
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Het is niet ingewikkeld hoor, echt niet.
Een groot aantal deelnemers is al vaker geweest. Je zou een oproepje kunnen plaatsen voor bijvoorbeeld Ria of Hennie, zij zijn er iedere keer weer bij en nog nooit verdwaald
. Ik weet van hun dat ze allebei met de trein komen en vaker op Utrecht CS afspreken om gezamelijk naar de meeting te komen. En bijvoorbeeld Fester en Pluisje weten de weg ook.
Een groot aantal deelnemers is al vaker geweest. Je zou een oproepje kunnen plaatsen voor bijvoorbeeld Ria of Hennie, zij zijn er iedere keer weer bij en nog nooit verdwaald
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Ik ga om 9uur van Utrecht CS naar de meeting. Als je om die tijd bij de spoorwegpolitie staat kan je mee> Hennie ben jij er ook om die tijd? Ik wil ook echt om 9uur weg daar. Ik heb wat rust nodig bij het klaarzetten van de workshopspullen.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
De spoorwegpolitie zit in de grote hal bij de bloemenwinkel voordat je richting Hoogh Caterijne gaat ( ik weet niet of je het zo schrijft
)Het staat met supergrote letters aangegeven boven het kantoor. Er zit een verhaal aan vast waarom we hier afspreken
Voor de nieuwkomers vertel ik het nog even. Ik ging op vakantie en was uit Limburg op weg naar Schiphol met de trein. Ik ga vaker met mijn 2 zussen op vakantie die zou ik dan in Utrecht zien ( wij wonen niet dicht bij elkaar).Tijdens het overstappen in Sittard is mijn portemonnee gestolen met geld pasjes enz. Dus dat begon goed. Ik moest toen aangifte doen bij de Spoorwegpolitie in Utrecht. Ik wist eerder ook niet waar dat was.Dus zo is het gekomen Het is makkelijk te vinden in de buurt staan banken dus daar kun je lekker wachten.
Het was trouwens een vakantie om nooit te vergeten. Het vliegtuig had ook nog vertraging : de piloot was ziek geworden. En van het hotel zijn 3 balkons naar beneden gestort. We zagen het vlak voor ons gebeuren ; we lagen bij het zwembad (gelukkig geen gewonden). En een dure vakantie. Gelukkig kon ik geld lenen van mijn zussen. In ieder geval die vakantie vergeet ik niet meer.
Ik kom een paar minuten voor 9.00 uur aan in Utrecht.
Voor de nieuwkomers vertel ik het nog even. Ik ging op vakantie en was uit Limburg op weg naar Schiphol met de trein. Ik ga vaker met mijn 2 zussen op vakantie die zou ik dan in Utrecht zien ( wij wonen niet dicht bij elkaar).Tijdens het overstappen in Sittard is mijn portemonnee gestolen met geld pasjes enz. Dus dat begon goed. Ik moest toen aangifte doen bij de Spoorwegpolitie in Utrecht. Ik wist eerder ook niet waar dat was.Dus zo is het gekomen Het is makkelijk te vinden in de buurt staan banken dus daar kun je lekker wachten.
Het was trouwens een vakantie om nooit te vergeten. Het vliegtuig had ook nog vertraging : de piloot was ziek geworden. En van het hotel zijn 3 balkons naar beneden gestort. We zagen het vlak voor ons gebeuren ; we lagen bij het zwembad (gelukkig geen gewonden). En een dure vakantie. Gelukkig kon ik geld lenen van mijn zussen. In ieder geval die vakantie vergeet ik niet meer.
Ik kom een paar minuten voor 9.00 uur aan in Utrecht.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer: