kralentas of kralenkast

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Kralenimpressie
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:di 07 feb 2006 21:18
Locatie:Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » vr 03 mar 2006 09:10

Oooo ben zo nieuwsgierig ga straks even bij de tas kijken, dus dan kan ik even feedback geven, er zitten standaard 6 bakjes bij de tas, maar er kunnen er 8 in, deze gaat ze als het allemaal lukt ook los bestellen, zodat je je tas aan kunt vullen! En anders zijn die ook op andere sites te bestellen, als je zoekt op Craft Mates vind je ze ook....het is een scrapbookartikel....

jessica hoegee
Bead Discoverer
Berichten:38
Lid geworden op:wo 04 jan 2006 11:12
Locatie:Heteren
Contacteer:

Bericht door jessica hoegee » vr 03 mar 2006 10:19

ik weet niet hoe handig je bent met hout, maar ik heb een vakjesbox bij de kwantum gekocht hieraan ziet een rand zodat je hem als een soort lade in een kastje kan schuiven, moet je alleen zelf ff een kastje timmeren.
Laatst gewijzigd door jessica hoegee op zo 05 mar 2006 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Bericht door Natalie » vr 03 mar 2006 10:57

ik wou ook zon tas bestellen bij ozizo en heb verzendkost laten uitrekenen, 20 euro, vind ik wa veel hoor.
Ik zou ook komen naar de kralenmeeting, kan er iemand voor mij die eventueel halen in Bussum? Of een andere oplossing? Ik kan eventueel ook tas meenemen voor Madelief, ik woon in Rumst das ni ver van elkaar.

Gebruikersavatar
miss beady
Bead Designer
Berichten:983
Lid geworden op:do 05 aug 2004 20:21

Bericht door miss beady » vr 03 mar 2006 14:20

Natalie schreef:ik wou ook zon tas bestellen bij ozizo en heb verzendkost laten uitrekenen, 20 euro, vind ik wa veel hoor.
Ik zou ook komen naar de kralenmeeting, kan er iemand voor mij die eventueel halen in Bussum? Of een andere oplossing? Ik kan eventueel ook tas meenemen voor Madelief, ik woon in Rumst das ni ver van elkaar.
Dat zou inderdaad een heel stuk schelen! Maar kun je niet iets regelen met iemand die naar de meeting gaat. Ik ga er niet heen, anders zou ik dat wel voor je willen regelen hoor. En trouwens..... als Madelief er ook 1 wil..... is de verzendkosten delen misschien nog een optie?

Groetjes, Monique
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » vr 03 mar 2006 15:26

Ben ook wel geïnteresseerd hoor maar ik zit met hetzelfde probleem als Madelief..
Wanneer is de meeting?

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Bericht door Natalie » vr 03 mar 2006 16:43

Kralenimpressie schreef:Oooo ben zo nieuwsgierig ga straks even bij de tas kijken, dus dan kan ik even feedback geven, er zitten standaard 6 bakjes bij de tas, maar er kunnen er 8 in, deze gaat ze als het allemaal lukt ook los bestellen, zodat je je tas aan kunt vullen! En anders zijn die ook op andere sites te bestellen, als je zoekt op Craft Mates vind je ze ook....het is een scrapbookartikel....
En ben je gaan kijken? was het de moeite?
Kom jij naar de kralenmeeting?
groetjes

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » vr 03 mar 2006 17:15

Ja, ik zoek dus ook een vrijwillige Nederlandse die naar de meeting gaat en zo goed zou willen zijn om een tas voor mij te bestellen :roll: Verzendkosten delen is geen optie want dan kost het gewoon dubbel zoveel... Ach ja... dan is het weeral veel geld uitgespaard, als het niet lukt :wink:

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » vr 03 mar 2006 19:36

Madelief schreef:Ja, ik zoek dus ook een vrijwillige Nederlandse die naar de meeting gaat en zo goed zou willen zijn om een tas voor mij te bestellen :roll: Verzendkosten delen is geen optie want dan kost het gewoon dubbel zoveel... Ach ja... dan is het weeral veel geld uitgespaard, als het niet lukt :wink:
Bestel jij zelf die tas maar Madelief en betaal 'm ook zelf ... je laat 'm alleen bij mij bezorgen en ik neem 'm mee naar de kralenmeeting. Als je dit wat lijkt, stuur je me maar een pb-tje. :wink:
Groetjes Wendy

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Bericht door Natalie » vr 03 mar 2006 20:39

ik zoek ook iemand die naar kralenmeeting gaat en die voor mij tas kan meebrengen, daarom ook deze vraag.

Kralenimpressie
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:di 07 feb 2006 21:18
Locatie:Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » za 04 mar 2006 07:59

GEWELDIGE TAS!!! Heb hem samen met buuf meteen gekocht....zitten 6 bakjes in, maar passen er 8 in, deze bakjes gaat ze los bestellen als de verkoop van de tassen de moeite waard is. Bakjes sluiten hartstikke goed, zitten 14 vakjes in, niet al te groot, maar voor degene die gewoon "normale" voorraad aan kralen heeft (per soort) zijn deze bakjes groot genoeg. Pakt er makkelijk uit, niet te diep en te groot. Schotjes zitten vast, zitten bovenop het bakje en net onder het dekseltje een soort van losse schotjes die je eruit kunt pakken om je prijsje op te plakken. Valt niks uit....bakjes gaan per stuk open met een soort van slot van je aan de voorkant. Tangen passen in de tas, een groot rijgbord en aan de zijkant zitten nog 2 vakken waar je bijv. veters in kan doen of andere kleine prullen.

Als je 8 bakjes in de tas doet, past de grote make-me bak (25 vaks) er zelfs nog voor.

SOLIDE TAS EN VAN MIJ PAST BIJNA ALLES ERIN! :perfect:

oja en je kan makkelijk zien wat er in de bakjes zit zonder dat ze openzijn!

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Bericht door Natalie » za 04 mar 2006 10:05

Kralenimpressie schreef:GEWELDIGE TAS!!! Heb hem samen met buuf meteen gekocht....zitten 6 bakjes in, maar passen er 8 in, deze bakjes gaat ze los bestellen als de verkoop van de tassen de moeite waard is. Bakjes sluiten hartstikke goed, zitten 14 vakjes in, niet al te groot, maar voor degene die gewoon "normale" voorraad aan kralen heeft (per soort) zijn deze bakjes groot genoeg. Pakt er makkelijk uit, niet te diep en te groot. Schotjes zitten vast, zitten bovenop het bakje en net onder het dekseltje een soort van losse schotjes die je eruit kunt pakken om je prijsje op te plakken. Valt niks uit....bakjes gaan per stuk open met een soort van slot van je aan de voorkant. Tangen passen in de tas, een groot rijgbord en aan de zijkant zitten nog 2 vakken waar je bijv. veters in kan doen of andere kleine prullen.

Als je 8 bakjes in de tas doet, past de grote make-me bak (25 vaks) er zelfs nog voor.

SOLIDE TAS EN VAN MIJ PAST BIJNA ALLES ERIN! :perfect:

oja en je kan makkelijk zien wat er in de bakjes zit zonder dat ze openzijn!
Gaat gij toevallig naar kralenmeeting op za 1/4?

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » za 04 mar 2006 11:04

Kralenimpressie schreef: Schotjes zitten vast, zitten bovenop het bakje en net onder het dekseltje een soort van losse schotjes die je eruit kunt pakken om je prijsje op te plakken.
hè? Zijn we wel over hetzelfde bezig????
ipoingtudut

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » za 04 mar 2006 11:32

Natalie schreef:ik zoek ook iemand die naar kralenmeeting gaat en die voor mij tas kan meebrengen, daarom ook deze vraag.
Natalie, wat mij betreft kun je net als Madelief de tas bestellen en betalen ... en dan laat je 'm bij mij bezorgen. Zie maar! Als je dat wilt stuur je me maar een pb-tje.

Voor andere 'hebberige' dames uit België staat dit aanbod natuurlijk ook!
Groetjes Wendy

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Bericht door Natalie » za 04 mar 2006 12:00

samira schreef:
Natalie schreef:ik zoek ook iemand die naar kralenmeeting gaat en die voor mij tas kan meebrengen, daarom ook deze vraag.
Natalie, wat mij betreft kun je net als Madelief de tas bestellen en betalen ... en dan laat je 'm bij mij bezorgen. Zie maar! Als je dat wilt stuur je me maar een pb-tje.

Voor andere 'hebberige' dames uit België staat dit aanbod natuurlijk ook!
Bedankt alvast, maar heb even gevraagd tis maar klein half uurtje rijden van Nieuwegein, dus als ik 1/4 naar meeting ga, probeer ik het zelf af te halen.

Kralenimpressie
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:di 07 feb 2006 21:18
Locatie:Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » za 04 mar 2006 12:06

poing schreef:
Kralenimpressie schreef: Schotjes zitten vast, zitten bovenop het bakje en net onder het dekseltje een soort van losse schotjes die je eruit kunt pakken om je prijsje op te plakken.
hè? Zijn we wel over hetzelfde bezig????
Mijn tas komt van ozizo.com....

Gesloten