opbergkoffer

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gebruikersavatar
Doornroosje
Bead Fan
Berichten:349
Lid geworden op:wo 28 dec 2005 13:17
Locatie:Nootdorp

Bericht door Doornroosje » ma 02 jan 2006 13:56

Goh en ik zit er ook over te denken, ik was al aan het kijken bij Pipoos maar dat is geloof ik toch een andere?
Ik vind het wel een heel mooie koffer! heel handig dat de doosjes apart open kunnen.
-> Bianca <-

Gebruikersavatar
Mandy
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:za 29 jan 2005 15:59
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Mandy » ma 02 jan 2006 14:17

Heeft iemand een foto van die koffer die je bij Pipoos kunt kopen voor je kralen???



Ik ben nl. dringend op zoek naar een oplossing voor mijn kralenprobleem...hehehe...ik ben nl. alles aan het inpakken voor de verhuizing straks half februari. Al mijn kralen moeten alvast worden ingepakt want mijn werkplekje verhuist als eerste!!! Cool, he? Maar goed, nu kom ik erachter dat mijn manier van opbergen niet zo heeeeeeel handig was en ik beter een andere oplossing kan zoeken. Een mobiele oplossing, want met twee kleine kindjes, kom je er niet zomaar aan toe om even lekker een middagje op zolder te gaan hobbiën. Dus ik moet iets mee naar beneden kunnen nemen... En met al die dozen zeulen, zie ik niet zo heel erg zitten...
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Gebruikersavatar
Doornroosje
Bead Fan
Berichten:349
Lid geworden op:wo 28 dec 2005 13:17
Locatie:Nootdorp

Bericht door Doornroosje » ma 02 jan 2006 14:26

ik hoop dat ik het goed doe maar hier is de link waar je de koffer kan zien

http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? ... 1&id=14008" onclick="window.open(this.href);return false;
-> Bianca <-

Gebruikersavatar
Mandy
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:za 29 jan 2005 15:59
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Mandy » ma 02 jan 2006 14:39

okee, bedankt....
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » di 03 jan 2006 12:51

hoeveel ik betaald heb voor die koffer en verzendkosten weet ik niet meer precies, maar ik wil het wel even opzoeken :D als je mailt naar auntie kunnen zij dat ook vertellen hoor :D
ipoingtudut

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 01 mar 2006 18:15

goed nieuws meiden, de koffer is nu ook in europa te verkrijgen :D Bij ozizo.com welteverstaan :)
ipoingtudut

Gesloten