Belgjes samen shoppen?
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Die winkel ligt in Leuven en dat is best wel een eindje van Antwerpen. Ik denk dat we het best bij 1 stad houden...Esther schreef:Gaan jullie naar de winkel van Un Roen toe?
Ik had ook liefst een zaterdag, dan kunnen we er een dagje van maken... Wat denken jullie ?Misschien liefst ineens in februari of zo(of later) want deze maand heb ik het enorm druk in mijn kleuterklasje....
Ria, natuurlijk mag je maa, hoe meer kralengekken bij elkaar hoe beter ! In dan is het ineens een internationale shopdag!!
Anders moeten diegenen die graag willen meegaan hun voorkeursdatum zeggen, dan zien we nog....
zaterdag 7,14,21,28 februari
(nu is er het weekend van 28 feb het hobbysalon in Antwerpen, op zich leuk om naartoe te gaan samen, maar dan Kat niet mee, want die staat op de beurs....
Ik heb er al helemaal zin in!!!
Kralengroetjes, Saartje 
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Zowiezo niet meer in januari, want ik lig tot 31 januari in het gips
Maar februari is voor mij heel ok. De 28ste kan ik idd niet, al de andere zouden wel gaan (verjaar de 14de, maar mijn feestje is toch pas 's avonds, dus op zich zou naar A'pen gaan voor mij wel een goed verjaardagscadeautje zijn) Het leukste zou natuurlijk zijn als we een datum nemen waarop iedereen kan. Tot nu toe zou dan nog 7 en 21 februari overblijven. En naar de hobbybeurs toegaan is inderdaad wel leuk, maar dan blijft er geen tijd meer over om naar de andere kralenwinkels te gaan, en om eerlijk te zijn zou ik daar ook wel eens graag naartoe gaan!
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Voor mij blijft het ook gelijk. Ik zou misschien liefst de 21ste gaan. Dan begint de vakantie voor mij en dan heb ik tijd zat. Als jullie het goedvinden?
Ik werk dan wel een routetje uit in Antwerpen...
Wie gaat er eigenlijk allemaal mee dan?
-Saartje
-Kat
-Sweety
-Lies
-Ria???
-...?
Ik werk dan wel een routetje uit in Antwerpen...
Wie gaat er eigenlijk allemaal mee dan?
-Saartje
-Kat
-Sweety
-Lies
-Ria???
-...?
Kralengroetjes, Saartje 
-
Lady_Violet
- Bead Interested
- Contacteer:
Heb net een pb van Saarjte gekregen (en natuurlijk geantwoord).
Dit lijkt wel leuk, maar ik weet helemaal niet of ik wel kan.
Ik heb namelijk in het tweede semester een andere lessenrooster en meer projecten (waar veel werk in kruipt) plus dat ik nog een deel moet maken voor Creatieve Handjes.
Maar ik volg in ieder geval het topic en laat wel iets weten als ik mee kan.
Groetjes
Dit lijkt wel leuk, maar ik weet helemaal niet of ik wel kan.
Ik heb namelijk in het tweede semester een andere lessenrooster en meer projecten (waar veel werk in kruipt) plus dat ik nog een deel moet maken voor Creatieve Handjes.
Maar ik volg in ieder geval het topic en laat wel iets weten als ik mee kan.
Groetjes
Groetjes
Lady_Violet
Lady_Violet
- tiffany
- Bead Interested
- Contacteer:
HALOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie zijn mij wel vergeten h? het is niet om dat ik een prutsje ben dan ik niet mee wil. Wel te verstaan samen met mijn mama. Van haar zou ik wel mogen als ik mag van jullie natuurlijk.Ik ben zeker vrij op de datum dat jullie zullen noteren . Want dat wil ik niet missen nu ik de kans krijg om eens die kralenwinkels te bezoeken. Want hier is er maar ??n dus moet ik me behelpen met wat ik hier vindt. Laat me zeker iets weten . Wij kunnen met de trein tot in Antwerpen reizen als het moet .
_____________________________________-
groetjes Tiffany en haar mama
Jullie zijn mij wel vergeten h? het is niet om dat ik een prutsje ben dan ik niet mee wil. Wel te verstaan samen met mijn mama. Van haar zou ik wel mogen als ik mag van jullie natuurlijk.Ik ben zeker vrij op de datum dat jullie zullen noteren . Want dat wil ik niet missen nu ik de kans krijg om eens die kralenwinkels te bezoeken. Want hier is er maar ??n dus moet ik me behelpen met wat ik hier vindt. Laat me zeker iets weten . Wij kunnen met de trein tot in Antwerpen reizen als het moet .
_____________________________________-
groetjes Tiffany en haar mama
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
LOL Tiffany, ocharme wij je vergeten. Maar natuurlijk mag je mee hoor!HALOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat we dan best de 21ste afspreken. Tot nu toe is er nog niemand die dan niet kon.
En Lady_Violet, je kan misschien ook ervoor zorgen dat je voet in het gips ligt, dan kan je nu al dingen maken voor creatieve handjes