soort workshop voor 1 persoon...

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:
soort workshop voor 1 persoon...

Bericht door Dorith » zo 15 jan 2006 21:07

Hey!
Er is iemand razend enthousiast over de sieraden die ik maak en de kralen enzo...Heel erg leuk. :D Maar nu wil ze zelf ook wel iets maken, en toen heb ik aangeboden om dan een keer bij mij te komen en met mijn spulletjes en 'ervaring' wat te gaan maken. Dat leek haar superleuk en daar wil ze ook voor betalen.
Maar dan komt ie...wat vraag ik daarvoor? Ze wil dus 1 ketting maken, in eerste instantie een geregen..en ze heeft al wel zelf slotjes en knijpkraaltjes ed.
Maar ikw eet absoluut niet meer wat al mijn kralen per stuk kosten, dus hoe zla ik dit aanpakken??
Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.
Groetjes dorith
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 15 jan 2006 21:10

Als je niet weet wat je kralen kosten, waarom koopt zij dan niet een mixje (of leuk gevuld doosje bij Pipoos) wat ze leuk vindt, waarvan jij haar dan leert om iets leuks te maken?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Melanie
Bead Brilliant
Berichten:2753
Lid geworden op:za 26 mar 2005 20:53
Locatie:Gendt
Contacteer:

Bericht door Melanie » zo 15 jan 2006 21:51

Of je spreekt een vast bedrag af? Heb je wel het risico dat ze net je duurste kralen uit kiest.
Groetjes, Melanie

Gebruikersavatar
Dootje
Bead Dreamer
Berichten:534
Lid geworden op:za 12 feb 2005 12:31
Locatie:Halsteren
Contacteer:

Bericht door Dootje » ma 16 jan 2006 09:02

Vaak is het nog redelijk te gokken.. Of niet?

Anders is dat idee van die mix wel heel goed.. :)
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Bericht door Dorith » ma 16 jan 2006 16:37

oke bedankt allemaal! Ik zal wel kijken wat het gaat worden...ik denk toch een vast bedrag :D
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn

Bericht door @nneke » zo 29 jan 2006 00:23

:idea: :D Wat misschien ook een idee is, ... als jij haar iets bijbrengt dan beschikt zij misschien wel over kennis waar jij dan weer wat van leren kan.. Het hoeft toch niet altijd in geld te worden uitbetaald ?? :D :idea:
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 29 jan 2006 10:25

Ik geef regelmatig workshops voor 1 persoon. De mensen zorgen voor de kralen enz. ( maar dat is bij al mijn workshops) en ik zorg voor de kennis ( het leren van een bepaalde techniek)

Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Bericht door Dorith » zo 29 jan 2006 10:43

het is inmiddels al geweest, en het was heel gezellig! Ze had zelf wat kralen meegenomen en mijn draad en slotjes gebruikt en nog wat losse dingetjes.
Uiteindelijk heeft ze me wel betaald, dat wilde ze zelf ook graag...het was in ieder geval heel gezellig. Leuk om op die manier je kennis over te dragen!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 29 jan 2006 11:10

Kijk en dat is belangrijk dat jullie het beiden naar je zin hebben gehad!
Ga je dit nu vaker doen of was het iets eenmaligs????
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 29 jan 2006 11:39

Dorith schreef:het is inmiddels al geweest, en het was heel gezellig! Ze had zelf wat kralen meegenomen en mijn draad en slotjes gebruikt en nog wat losse dingetjes.
Uiteindelijk heeft ze me wel betaald, dat wilde ze zelf ook graag...het was in ieder geval heel gezellig. Leuk om op die manier je kennis over te dragen!
Dat vind ik dus nu ook het leuke ervan. Je kunt echt van alles vertellen en laten zien. Ik laat dan ook altijd verschillende soorten van iets zien en hoe je het op verschillende manieren kunt afwerken. Ligt aan de techniek die ze willen leren. Dit is dan ook vooral bedoeld voor mensen die thuis lekker aan de slag willen. Mensen leren echt iets en ik vind het heel normaal dat je voor het overdragen van je kennis betaald wordt.

Gesloten