franse site mt patronen
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
nee dat gaat niet en ik heb hem netjes gevraagd om mijn schema's en foto's terug te krijgen en ik kreeg een mail dat het nu zijn eigendom was.Doornroosje schreef:Frietje, kan je dan niet meer zelf je berichtjes verwijderen? zodat hij niet kan 'pronken'met de ontwerpen van een ander?
liefs frietje

kralengek
Techniques, staat er bij mij niet.
Zijn de schema's trouwens volledig gratis? Achteraf geen kosten ofzo?
Zijn ze allemaal gratis te raadplegen of slechts enkele, en staat dit aangeduid welke wel en welke niet gratis zijn?
groetjes liz
Zijn de schema's trouwens volledig gratis? Achteraf geen kosten ofzo?
Zijn ze allemaal gratis te raadplegen of slechts enkele, en staat dit aangeduid welke wel en welke niet gratis zijn?
groetjes liz
------------------------------------------------------
parels van juwelen maken en juwelen van parels maken
parels van juwelen maken en juwelen van parels maken
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
De schema's zullen wel gratis zijn, maar dan toch alleen voor eigen gebruik toch?cleo3-3 schreef:Het is al enige tijd geleden dat ik de topic geopend heb
Er kan ondertussen al het een en andere veranderd zijn
En de schema's zijn volledig gratis
ALs je je registreerd tenminst en dat kost ook niets
Toevallig dat Frieda zo lief was om bij HDPS het regelment in het nederlands te schrijven en daar stond ook uitdrukkelijk dat je de patronen alleen voor eigen gebruik mocht nemen. dus niet voor verkoop en of les geven.
En dat de maker, auteur van het patroon het intellectueel eigendom heeft.
Het zal bij deze site wel hetzelfde zijn. Sterker nog dit geld voor alles wat je op internet vind. tenzij er duidelijk bij staat dat er geen copyright op zit.
Let op als er geen "copyright met logo" te vinden is betekend dit niet dat er geen copyright is.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
leuk carina dat je het regelement daar gelezen heb
ik heb er 3 uur werk aan gehad want het is niet zo makkelijk als het lijkt zelfs als je frans spreekt.
wat de copyright betreft heb je helemaal gelijk.
ik heb al een hoop mails gehad van mensen die me vroegen de schema,s even te vertalen maar dat mag ik absoluut niet want dan overtreed ik de wet en het is niet eerlijk tegenover de createurs.
dus allemaal op franse les gaan
liefs frietje

ik heb er 3 uur werk aan gehad want het is niet zo makkelijk als het lijkt zelfs als je frans spreekt.
ik heb al een hoop mails gehad van mensen die me vroegen de schema,s even te vertalen maar dat mag ik absoluut niet want dan overtreed ik de wet en het is niet eerlijk tegenover de createurs.
dus allemaal op franse les gaan

liefs frietje

kralengek
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
frieda van dam schreef:leuk carina dat je het regelement daar gelezen heb![]()
dus allemaal op franse les gaan![]()
![]()
![]()
liefs frietje
Dat was ook en van de weinige dingen die ik ook lezen kon.

Ik zou zo graag de mensen daar willen laten weten hoe mooi ik hun werk vind : zwijmel : : zwijmel : en dat ik ook al een paar patronen van hun gemaakt heb.
*voor prive gebruik*
Ik heb gisteren nog een patroon, dat eigenlijk van een ring was, aangepast tot hanger.

Ik moet de ketting er nog bij maken, en ben een beetje aan het twijfelen over het model.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
-
- Bead Monster
- Contacteer: