Den Haag

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 30 jul 2005 11:07

zijn er ook winkels in scheveningen daar ga ik naar toe om mijn moeder te bezoeken.
liefs frietje :)
kralengek

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » za 30 jul 2005 17:10

Niet dat ik weet, Frieda, maar Scheveningen ligt pal tegen Den Haag aan, hoor. Als je routebeschrijvingen of bus/tramnummers nodig hebt, geef dan een gil.
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » za 30 jul 2005 18:24

Esther schreef:Afrader: De Kralendoos. Véééééél te duur, onvriendelijke mensen.
Was dat niet die winkel die zijn naam eer deed aan de mensen die er werkten? Staat me nog iets van bij dat we daar geweest zijn met 't kralenshoppen 'n keer.
Bija is super mooi!!! Althans dat vond ik dan. Wel prijzig ja maar het was zeker de moeite waard.

(oh de topic stond er al 'n tijd zie ik... haha)
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

*Ellen*
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door *Ellen* » zo 31 jul 2005 10:32

pluisje schreef:
Was dat niet die winkel die zijn naam eer deed aan de mensen die er werkten? Staat me nog iets van bij dat we daar geweest zijn met 't kralenshoppen 'n keer.
Bija is super mooi!!! Althans dat vond ik dan. Wel prijzig ja maar het was zeker de moeite waard.

(oh de topic stond er al 'n tijd zie ik... haha)
Haha, ja we zijn idd al geweest! Bija was idd heel leuk! Veel mooie dingen zeg! De kralendoos was klein en die vrouw was echt chagerijnig! Wij zeiden zoiets van ja, we komen van ver dus moeten alle winkels af! Zegt die vrouw: Oh. Dat was het dus. Verder heeft ze afgerekend maar voor de rest deed ze net of we er niet waren. Heel gezellig dus :?

Verder zijn we naar kraal en minaar geweest, daar hebben we gruwelijk veel geld uitgegeven! Veel leuke kralen! Daarna was de tijd helaas al op.. want ja, we moesten natuurlijk lang reizen... Maar goed, we hebben een leuke dag gehad en 's avonds gelijk aan de slag gegaan met de kralen!

Oh ja, vanaf Scheveningen zit je zo in Den Haag met de tram, dus als je kralenwinkels wil bezoeken zou ik dat doen!

Groetjes Ellen

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 31 jul 2005 16:54

er waren hier wat berichten over dat den haag (voorheen, of nog steeds, heb het niet helemaal gelezen ;) ) niet officieel een stad is. ik heb het toch maar verwijderd want het is wel erg offtopic. veel plezier verder met het uitwisselen van meningen over de winkels in den haag. :) mooie stad om te shoppen, en dan ook nog met kralenwinkels, wat wil men nog meer. ;)

iedje
Bead Lover

Bericht door iedje » ma 01 aug 2005 07:29

@frieda- in scheveningen zijn helaas nog geen kralenwinkels. Ik kom zelf uit scheveningen en hoop nog steeds dat er snel iets komt. Even wat tramtips voor je:

@Kralenhuis
Westeinde 61
2512 GV Den Haag
Telefoonnummer: 070 3560112
vanuit scheveningen tram 12 en tram 3

Bija
Prinsenstraat 60
2513 CE Den Haag
Telefoonnummer: 070 3628186
vanuit scheveningen tram 1 of 12 en 3

De Kraal en Mineraal
Appelstraat 109
2564 EC Den Haag
Telefoonnummer: 070 3687199
tram 12 en 3 en dan een stukje lopen of een klein stukje bus

MoMo
Thomsonplein 25 B
2565 KV Den Haag
Telefoonnummer: 070-3650459
Tram 12

Doornroosje
Bead Fan

Re: Den Haag

Bericht door Doornroosje » ma 02 jan 2006 13:41

renata schreef:
*Ellen* schreef:Hallo,

Atelier Hobbijou (Brenda van Keeken)
Veenpluis 4
2498 AK Den Haag
Telefoonnummer: 015 2574370

Is wel heel leuk, veel kralen alleen het zit niet in het centrum van den haag. Het is in de wijk Ypenburg (tegen Delft/Nootdorp aan).
Bovendien is ze met vakantie, check op de site de openingstijden!

en ondertussen zit ze dus in een winkel in de Dorpstraat in Nootdorp :)
-> Bianca <-

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » ma 02 jan 2006 22:45

*Ellen* schreef:
miekel schreef:
Esther schreef: Ja die ook. Wat een ongelofelijke zak van een vent staat er in die winkel zeg! :evil:
Whahhahhaahaha! Ben er 1 x geweest met Conny en we keken naar wat swarovski onder de toonbank. Staat die vent de hele tijd met een liniaal op de toonbank te tikken. Zei Conny nog: "moeten we weg ofzo"?
lachen1
hahahaha, goed naar die winkel hoeven we dus niet te gaan!!
Bedankt voor de reacties iig! Zal vast een leuke dag worden! Echt mega veel winkels in Den Haag!

Groetjes El
dit is al een heel oud bericht zie ik maar ik wil nog ff kwijt dat ik met deze winkel wel hele goede ervaringen heb! Toen ik voor het eerst begon met hobbyen in deze richting ben ik bij hem binnengegaan en heeft hij me erg goed en vriendelijk geholpen met de spulletjes die ik nodig had... misschien dat jullie op de verkeerde dag zijn geweest maar ik kom in deze winkel wel graag en tegen mij doet hij altijd erg aardig !

ThaGaby
Bead Lover

Bericht door ThaGaby » ma 16 jan 2006 14:37

Aanrader: Bija. Niet goedkoop, maar mooie en aparte dingen. Vriendelijkheid van het personeel is afhankelijk van wie er is.
:lol: mee eens. ik ben dan niet mee geweest kralen shoppen, maar ik kom wel eens in den haag.
de kralendoos is echt 10x niks. onvriendelijk personeel en volgens mij is dat ook die winkel waar ze hele hoge kasten hebben met alleen maar kralen in potjes. heel irritant zoeken en ook heel irritant als je niet bij de bovenste plank kunt :lol:
bija vind ik ook heel leuk. vriendelijke mensen en aparte kralen en bedeltjes.

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » do 26 okt 2006 17:36

Ben vandaag ook in Den Haag geweest.
Bij @kralenhuis en Bija,
@kralenhuis was erg leuk, ontzettend veel mooie kralen, echt een aanrader. Bija was ook erg leuk en veel, maar ook behoorlijke prijzen ;)

badeend
Bead Interested

Bericht door badeend » za 28 okt 2006 19:53

ik heb een tijdje in het centrum van den haag gewoont, en dus kwam ik bijna alleen maar bij bija en @kralenhuis.

Maar ik probeerde beide liever te vermijden omdat ik ze beide duur zijn. Wel liggen ze op loopafstand van het centrum, dus dat is wel gemakkelijk als je het wilt combineren met shoppen.

En in de grote kerk zijn regelmatig kralenbeurzen (ook in het centrum)!
Groetjes Michelle

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » do 02 nov 2006 11:48

Bija is absoluut mijn winkel niet, geen idee waarom. Ze hadden toen weleens van die zakjes met losse kralen (zo'n samengestelde mix) liggen bij het raam die niet duur waren. Maar dat was vorig jaar. :)

Kralenhuis vind ik trouwens wel erg leuk.
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » vr 03 nov 2006 19:47

Ik ben dit jaar een paar daagjes naar Scheveningen gegaan en toen heb ik ook geshopt in Den Haag. Ik vond Bija daar vreselijk duur. Ik schrok gewoon mega van de prijzen. Van sommige kralen vroegen zij wel de driedubbele wat ik hier in Hengelo Betaal.
Het is wel leuk om te kijken maar het is zeker niet leuk voor je portemonnee.

lucy
Bead Anonymous

momo

Bericht door lucy » zo 21 jan 2007 00:37

Momo is een leuke winkel met een ontzettend aardig vrouwtje,
alleen verkopen ze helaas geen kralen meer

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » za 03 feb 2007 16:43

Even een nieuwtje:

Bija in de prinsestraat in Den Haag is sinds kort overgenomen door een ander, ik geloof dat ze Lucie's heten. Ze zijn er pas net begonnen. Hebben nu nog grotendeels het Bija assortiment, dat zullen ze wel gewoon mee over genomen hebben. Maar zag ook al een aantal nieuwe dingetjes. Heb een kaartje meegenomen en daar stond 'Lucie's' op en er stond een webadres op http://www.luciespearls.nl
Bija zit nu alleen nog op de Denneweg en daar verkopen ze alleen sieraden en geen kralen.

Groetjes,
Karin

Gesloten