goed genomen heldere foto's van je eigen creatie voor de web
Een beetje een late reactie... Na alleen maar hard gewerkt te hebben de laatste tijd.. heb ik heel weinig tijd gehad voor mijn sieraden... Nu is vrij ben ben ik gelijk weer aan de slag gegaan...
Ik scan ook altijd mijn sieraden in... Maar werk ze bij in Photoshop... Knip ze helemaal uit, achtergrondje erachter en daarna een schaduw erin zetten... Hiermee kreeg ik het mooiste resultaat... want meestal krijg je zo'n raar grijs achtergrondje wanneer je het inscand... Heb ook een digitale camera geprobeerd, maar dat is blijkbaar niet aan mij besteed... Geen enkel sieraad stond er mooi op...
Dus ik ben voor de scanner!!!

Groetjes Tamara
Ik scan ook altijd mijn sieraden in... Maar werk ze bij in Photoshop... Knip ze helemaal uit, achtergrondje erachter en daarna een schaduw erin zetten... Hiermee kreeg ik het mooiste resultaat... want meestal krijg je zo'n raar grijs achtergrondje wanneer je het inscand... Heb ook een digitale camera geprobeerd, maar dat is blijkbaar niet aan mij besteed... Geen enkel sieraad stond er mooi op...
Dus ik ben voor de scanner!!!

Groetjes Tamara
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Ja dat zou ik ook wel willen weten. Met onze nieuwe scanner krijg ik ook een grijzere achtergrond. Nu kan ik het in het bijbehorende programma wel wat lichter maken, maar dan worden de kralen ook wat lichter. Ik weet wel hoe ik moet knippen in fotoshop maar dat wordt al heel moeilijk met metalen kralen.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Of een velletje mooi papier zoals bijvoorbeeld op: http://www.5fishdesigns.com/bracelets.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind het daar erg mooi gedaan. Simpel, maar je moet er maar net even op komen
Ik vind het daar erg mooi gedaan. Simpel, maar je moet er maar net even op komen

- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
ziet er goed uitmoshi-moshi schreef:Of een velletje mooi papier zoals bijvoorbeeld op: http://www.5fishdesigns.com/bracelets.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
Apart bedacht met dat aparte papier als achtergrond...Ik vind het zelf zo statisch uit zien wanneer je de kettingen scant of op andere wijze zo stijf rond hebt ''liggen'' op de foto.... Terwijl hoe Dolce Luna het heeft gedaan bijvoorbeeld, weer wel best leuk is. Maar daar vind ik het zo leuk dat ze 3 foto's in een kader heeft met 2 detailfoto's. Bovendien kleurt de paarse achtergrond mooi bij de rest van de site.
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
zou ik ook jou beschrijving kunnen ontvangen, het lukt mij ook niet op de scannermissaqua schreef:Ik zal eens deze week een beschrijving maken in Word met wat plaatjes erbij... Het bijwerken van de foto's is best wel wat werk... Maar ja... als je iets moois wilt moet je er natuurlijk wel wat voor overhebben he...

Geplaatst: Ma 29 Dec 2003 01:32 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Of een velletje mooi papier zoals bijvoorbeeld op: http://www.5fishdesigns.com/bracelets.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar koop je zulk papier dan

Groetjes Victoria,