Bericht
door 100%Kraal » di 17 jan 2006 12:47
Ten eerste: sorry Hennie! Ik zal meteen een rectificatie in het volgende blad plaatsen...
Ten tweede: ja, ik weet dat er een heleboel spelfouten inzitten en ja, er wordt aan gewerkt. Het ergste is nog dat ik me daar zelf ook heel erg aan kan ergeren, maar bij teksten die ik heb geschreven, zie ik het gewoon niet. Gelukkig heeft een hele lieve tante van mijn vriend(docente NLs) aangeboden om alle teksten na te kijken, dus als het goed is, komt het allemaal in orde.
Ik persoonlijk vind het wel leuk om alle reacties te zien. Hoewel het best grappig is om te zien hoe smaken verschillen! Ik zal inderdaad proberen om ten minste 1 “ingewikkelder rijgproject” te plaatsen, maar dan zo makkelijk uitgelegd, dat iedereen het snapt. En dat is nou een beetje het probleem: bij de meeste ingewikkeldere projecten moet men ervan uit dat gaan dat de lezer bepaalde steken kent, anders ben je 6 pagina’s verder en heb je nog niets …
Hoe dan ook: alle tips, verbeteringsideeën, kritiek, is nog steeds meer dan welkom!
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!