Nog maar eens: kralen opbergen

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Kini
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 13 nov 2005 14:19

Bericht door Kini » di 10 jan 2006 16:02

Bij de Xenos hebben ze ook mooie opbergdozen. Met uitneembare tussenstukjes en afneembare deksel. Wel makkelijk als je workshops geeft :D

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » wo 11 jan 2006 00:18

Doornroosje schreef:Ik heb van de week ook de kunstof dozen gehaald bij de Formido, maar er zitten net zoveel tussenschotjes bij als insteekgleufjes... ik snap eigenlijk niet hoe het dan kan dat sommige van jullie schotjes te kort komen? er passen er toch niet meer in...
Ik heb 2 keer 4 dozen gehaald bij 2 verschillende Praxis filialen, en bij alle dozen zaten er 15 tussenschotjes in, terwijl er plek is voor 30 tussenschotjes. De mijne zijn van het merk Keter, ik weet niet of ze bij Formido dezelfde verkopen :?:

Gebruikersavatar
Doornroosje
Bead Fan
Berichten:349
Lid geworden op:wo 28 dec 2005 13:17
Locatie:Nootdorp

Bericht door Doornroosje » wo 11 jan 2006 10:37

ik zal vanmiddag de schotjes tellen, de sticker heb ik er natuurlijk al af gepeuterd maar er staat nu nog wel een visje op en "bait box" op.
Ze passen in ieder geval wel in het opbergmandje van keter. alleen is de indeling wel andersom van de vakjes, het zijn horizontale rijtjes.. snappie nog?
Ik zal van de week gaan proberen foto's te maken en ze hier op te krijgen.. :oops: kan even duren want ik weet nog niet hoe dat moet.
De doosjes waren €2,95 Ik heb in ieder geval schotjes over en al een vakverdeling van 15 vakjes gemaakt.
-> Bianca <-

m@rlies

Bericht door m@rlies » za 21 jan 2006 21:55

Ben vandaag ook bij de praxis geweest en heb daar ook de dozen gekocht, ook ik heb schotjes te kort :?
Ook heb ik er een gereedschapskoffer gekocht, het is er een die recht opstaat en dan kun je hem links en rechts uitklappen, links zitten kleinere vakken voor linten, slotjes ed en rechts kun je tangetjes e.d in doen, in het midden zitten plastic laadjes waar je ook nog weer dingen in kunt doen: IDEAAL :D
ben vandaag een paar uur bezig geweest om alles op te ruimen :? en ben nog niet klaar, met sommige dingen weet je dan echt niet waar je er mee heen moet.

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » di 24 jan 2006 16:38

m@rlies schreef:Ben vandaag ook bij de praxis geweest en heb daar ook de dozen gekocht, ook ik heb schotjes te kort :?
Ook heb ik er een gereedschapskoffer gekocht, het is er een die recht opstaat en dan kun je hem links en rechts uitklappen, links zitten kleinere vakken voor linten, slotjes ed en rechts kun je tangetjes e.d in doen, in het midden zitten plastic laadjes waar je ook nog weer dingen in kunt doen: IDEAAL :D
ben vandaag een paar uur bezig geweest om alles op te ruimen :? en ben nog niet klaar, met sommige dingen weet je dan echt niet waar je er mee heen moet.
bij praxis is het normaal dat er niet zoveel schotjes inzitten
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Nanda
Bead Starter
Berichten:66
Lid geworden op:za 24 dec 2005 20:32
Locatie:zaanstad
Contacteer:

Bericht door Nanda » za 28 jan 2006 14:36

Ik heb vandaag ook de Keter opbergdozen gekocht.
Alleen de dozen met de tussenschotjes, niet de grote bak waar je ze in kunt zetten......daar moet ik nog effe voor doorsparen :oops:

Ik heb genoeg tussenschotjes erbij, natuurlijk meteen naar gekeken....
Ze zijn echt perfect :!: Het past alemaal goed, de kralen kunnen niet van het ene in het andere vakje floepen als je hem dicht hebt.
En voor de prijs hoef je het niet te laten!!!!

Bedankt voor de tip meiden :D

Kralenimpressie
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:di 07 feb 2006 21:18
Locatie:Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » wo 08 feb 2006 16:57

Net bij praxis geweest, ik begrijp daaruit dat de doorschijnende bakjes van praxis zelf zijn????? En de kist die eromheen zit los verkocht wordt?

Gebruikersavatar
EstherH
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:do 08 dec 2005 14:18
Locatie:Heteren

Bericht door EstherH » ma 13 feb 2006 10:01

Wat een fantastische 'opberg-koffer'!!!

Gesloten