graag jullie mening!
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind die van de bruidssieraden professioneler, strakker en overzichtelijker. Voor mijn gevoel zou ik wel beginnen met de omschrijving en dan de prijs en het bestelnummer. De fotootjes mogen dan inderdaad wel ietsjes groter, maar bij mij werkt het zo, als een blik op de kleine foto het interessant genoeg maken om er op te klikken ( en dat vind ik bij je bruidssieraden in ieder geval het geval) maak ik ze wel groter en dan de zinnen bij de omschrijving kort maar krachtig, houdt het nog strakker. Uiteraard is dit weer heerlijk persoonlijk
en hopelijk kun je hier iets mee. Bij bruidsieraden hoef je volgens mij alleen maar te scrollen is 1 handeling, bij armbanden moet je klikken en scrollen om achter de prijs te komen is 2 handelingen als we het dan toch over gemakzucht hebben
( sorry voor mijn lange en misschien wazige verhaal trouwens
)

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
- Bead Designer
- Contacteer:
't is geen wazig verhaal hoor , ik ben blij met je reactie! dank je welMar-JoYa schreef:Ik vind die van de bruidssieraden professioneler, strakker en overzichtelijker. Voor mijn gevoel zou ik wel beginnen met de omschrijving en dan de prijs en het bestelnummer. De fotootjes mogen dan inderdaad wel ietsjes groter, maar bij mij werkt het zo, als een blik op de kleine foto het interessant genoeg maken om er op te klikken ( en dat vind ik bij je bruidssieraden in ieder geval het geval) maak ik ze wel groter en dan de zinnen bij de omschrijving kort maar krachtig, houdt het nog strakker. Uiteraard is dit weer heerlijk persoonlijken hopelijk kun je hier iets mee. Bij bruidsieraden hoef je volgens mij alleen maar te scrollen is 1 handeling, bij armbanden moet je klikken en scrollen om achter de prijs te komen is 2 handelingen als we het dan toch over gemakzucht hebben
( sorry voor mijn lange en misschien wazige verhaal trouwens
)
groetjes Markraal
De manier bij de bruidsieraden vind ik mooier, overzichtelijker en strakker.
Maar de vergrote foto zou ik nog iets groter maken.
Ik vind het vervelend om naar beneden te moeten scrollen voor extra info bij de armbanden.
(vervelend is wel een groot woord maar om aan te geven dat ik dat minder vind)
verder erg duidelijke en mooie site
succes met je keuzes
Maar de vergrote foto zou ik nog iets groter maken.
Ik vind het vervelend om naar beneden te moeten scrollen voor extra info bij de armbanden.
(vervelend is wel een groot woord maar om aan te geven dat ik dat minder vind)
verder erg duidelijke en mooie site
succes met je keuzes