webshop programmering
ja ik zoek een programma om zelf je webshop te kunnen maken of iets van software wat ik al gelijk kan gebruiken daarvoor.
want mijn eigensite.nl dat is niet wat ik zoek, in de toekomst wil ik namelijk een online kado winkeltje beginnen.
ik hoop dat jullie wat meer weten.
groetjes daniele
want mijn eigensite.nl dat is niet wat ik zoek, in de toekomst wil ik namelijk een online kado winkeltje beginnen.
ik hoop dat jullie wat meer weten.
groetjes daniele
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi Hoi,
Ik heb nog een webwinkel in de aanbieding.
Ik ben altijd gewent om zelf mijn site in elkaar te zetten maar wilde er een webwinkel van maken heb toen dit programmatje gekocht maar dan kon ik niet zef meer echt ontwerpen. Dus heb hem maar 2 maanden gebruikt ofzo.
Voor iemand die niet heel veel van website maken afweet kan hier heel goed mee uit de voeten je kan heel veel foto's toevoegen en teksten en er zijn verschillende lay outs die je per stuk ook weer kan veranderen in je eigen kleuren en plaatjes.
website crystal inspiration gebruikt deze webwinkel ook kan je misschien kijken hoe je dat vind. (is 1 van de vele lay-out's die zij gebruikt.)
Het program heet eigen webwinkel.
Ik heb nog een webwinkel in de aanbieding.
Ik ben altijd gewent om zelf mijn site in elkaar te zetten maar wilde er een webwinkel van maken heb toen dit programmatje gekocht maar dan kon ik niet zef meer echt ontwerpen. Dus heb hem maar 2 maanden gebruikt ofzo.
Voor iemand die niet heel veel van website maken afweet kan hier heel goed mee uit de voeten je kan heel veel foto's toevoegen en teksten en er zijn verschillende lay outs die je per stuk ook weer kan veranderen in je eigen kleuren en plaatjes.
website crystal inspiration gebruikt deze webwinkel ook kan je misschien kijken hoe je dat vind. (is 1 van de vele lay-out's die zij gebruikt.)
Het program heet eigen webwinkel.
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
-
- Bead Starter
- Contacteer:
wij gebruiken shop to date en dat bevalt ons best al hoewel we behoorlijk aan het puzzelen zijn geweest voor we alles aan het draaien hadden maar nu draait het goed.
kijk maar eens op http://www.foks-jewels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes jolanda
kijk maar eens op http://www.foks-jewels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes jolanda
- CarolineG
- Bead Believer
- Contacteer:
Misschien zijn cubecart (gratis) of x-cart iets voor je?
Ikzelf gebruik ook x-cart, super winkelsoftware! Kost wel wat maar dan krijg je ook wat.
http://www.x-cart.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Armande gebruikt het volgens mij ook, aan de layout te zien *S*
En op mijn website kan je ook een voorbeeld zien, al heb ik het wel helemaal aangepast.
Ikzelf gebruik ook x-cart, super winkelsoftware! Kost wel wat maar dan krijg je ook wat.
http://www.x-cart.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Armande gebruikt het volgens mij ook, aan de layout te zien *S*
En op mijn website kan je ook een voorbeeld zien, al heb ik het wel helemaal aangepast.
Groetjes,
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Het kan wel, als je er verstand van hebtkwienie schreef:Dreamweaver is inderdaad een goed te gebruiken programma op websites mee te maken, maar volgens mij kun je er geen echte webwinkel mee maken, dat je bestellingen kunt doen via een formulier enzo. Dat dat allemaal automatisch gaat zeg maar. Daarvoor moet je dan volgens mij zo'n programma kopen.

Mijn site is ook in DW gemaakt, en het is idd nog niet met een winkelwagentje maar wel met een bestel- en vragenformulier. Je zal wel wat moeten weten van PHP.