telefoonkoordje bevestigen??

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
essie2395
Bead Designer
Berichten:976
Lid geworden op:ma 17 jan 2005 21:34
Contacteer:
telefoonkoordje bevestigen??

Bericht door essie2395 » do 24 nov 2005 13:51

het is misschien een beetje een rare vraag, maar hoe bevestig je nu een telefoonkoordje aan je mobieltje??

Ik heb van die koordjes gekocht om ze straks op de Kerstmarkt te gaan verkopen, maar hoe leg ik uit hoe je ze moet bevestigen?
kralengroetjes, Esther

Gebruikersavatar
moniek81
Bead Fan
Berichten:371
Lid geworden op:wo 19 okt 2005 11:19
Locatie:Hellevoetsluis

Bericht door moniek81 » do 24 nov 2005 14:07

je moet zeg maar een gaatje aan de bovenkant van je mobiel hebben waar het koordje door heen kan! Dat koordje moet je er dus doorheen doen dan heb je aan de ene kant het koordje met een lus en aan de andere kant de hanger zelf en die haal je door het lusje even aantrekken et voila!

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » do 24 nov 2005 16:03

Heb je zelf een mobieltje waar het aan kan? Laten zien is nog altijd de beste uitleg :wink:

essie2395
Bead Designer
Berichten:976
Lid geworden op:ma 17 jan 2005 21:34
Contacteer:

Bericht door essie2395 » do 24 nov 2005 16:17

bedankt, ik snap hem!

Ik kan het alleen helaas niet bij mijn eigen mobieltje doen, ik heb nergens een gaatje zitten waar het kan, daarom snapte ik het dus niet.. :wink:
kralengroetjes, Esther

Debby
Bead Lover
Berichten:446
Lid geworden op:do 28 aug 2003 10:33

mobiel

Bericht door Debby » do 24 nov 2005 16:41

Het kan helaas niet aan iedere mobiel :(

debby

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: mobiel

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 24 nov 2005 17:02

Debby schreef:Het kan helaas niet aan iedere mobiel :(

debby
Wel als je een speciaal plakdingetje met oogje koopt. Dat plakdingetje plak je op je mobiel (is er speciaal voor gemaakt) en dan dat touwtje door het oogje van dat plakdingetje.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

sydney
Bead Lover
Berichten:416
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 00:21
Locatie:purmerend
Contacteer:

Bericht door sydney » do 24 nov 2005 17:10

Als je een mobiel hebt met verwisselbare frontjes kun je 'm er ook nog tussen klemmen.Zo heb ik het bij mijn moeder gedaan.

Esther, weet jij waar je die plakkertjes kunt kopen?

Gebruikersavatar
Ezther
Bead Professional
Berichten:1613
Lid geworden op:do 03 jun 2004 19:43
Locatie:Leusden

Bericht door Ezther » do 24 nov 2005 18:23

Mag deze Esther ook antwoorden? :wink:

Goodlives Beads heeft ze , maar volgens mij heb ik ze zelfs wel eens bij Pipoos gezien.
Bye bye, Ezther.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 24 nov 2005 19:20

sydney schreef:Als je een mobiel hebt met verwisselbare frontjes kun je 'm er ook nog tussen klemmen.Zo heb ik het bij mijn moeder gedaan.

Esther, weet jij waar je die plakkertjes kunt kopen?
Ik heb de mijne gekocht bij Kraaloog in Amersfoort. Geen idee waar ze ze verder verkopen (helaas :? ).
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Debby
Bead Lover
Berichten:446
Lid geworden op:do 28 aug 2003 10:33

Re: mobiel

Bericht door Debby » do 24 nov 2005 20:19

Esther schreef:[q

Wel als je een speciaal plakdingetje met oogje koopt. Dat plakdingetje plak je op je mobiel (is er speciaal voor gemaakt) en dan dat touwtje door het oogje van dat plakdingetje.

dat wist ik niet :?
handig hoor :o
debby

sydney
Bead Lover
Berichten:416
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 00:21
Locatie:purmerend
Contacteer:

Bericht door sydney » do 24 nov 2005 23:38

Ik ga op zoek naar de plakkers, als ik ze heb gevonden horen jullie van mij.

Bedankt voor de reacties!

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » do 24 nov 2005 23:45

Bij mijn mobiel is het weer anders. Moet ik eerst het achterkantje eraf halen en dan zie je een piepklein "haakje" waar je het mobieltouwtje aan kunt hangen. Doe je de achterkant weer op en dan zit ie vast.

Lieve groet van Fairy

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » vr 25 nov 2005 10:06

Fairy schreef:Bij mijn mobiel is het weer anders. Moet ik eerst het achterkantje eraf halen en dan zie je een piepklein "haakje" waar je het mobieltouwtje aan kunt hangen. Doe je de achterkant weer op en dan zit ie vast.
Ja, dat is bij mij ook zo!! :)
Maar om de techniek te laten zien aan mensen kan je eventueel een gewoon stokje gebruiken hé :wink:

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » vr 25 nov 2005 18:58

de kralentrendshop heeft die plakkertjes ook, zien er handig uit, maar ben toch wel bij dat mijn telefoon zo'n "gaatje" heeft ;) Vinnik iets mooier ;)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 25 nov 2005 19:07

meggie schreef:de kralentrendshop heeft die plakkertjes ook, zien er handig uit, maar ben toch wel bij dat mijn telefoon zo'n "gaatje" heeft ;) Vinnik iets mooier ;)
Het ìs ook mooier, maar het is een leuke uitvinding voor telefoons die dat niet hebben. Ik was er best blij mee, want mijn vorige telefoon had geen gaatje. Je moet alleen niet te wild met je telefoon omgaan of hem tussen de spullen in je tas doen, want dan laat dat plakkertje erg makkelijk los :? .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten