bedels boeda/buddha nwe Trend Creatief

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:
bedels boeda/buddha nwe Trend Creatief

Bericht door danielle » za 19 nov 2005 18:04

Ik heb'm even stiekem even bekeken in de Bruna (en niet gekocht). Ik weet dat ik eigenlijk gestopt ben maar ik kon het niet laten :). En ik heb nog wat kraaltjes bewaard.

En ik zag wat dingetjes van Bija. Zie http://www.hobbyhandig.nl/tc/tc-09.htm" onclick="window.open(this.href);return false; en dan de plaatjes met laarzen. De laarzen vind ik niks, maar ik zag een Boeda hanger, bijv. Ik ben al een hele tijd op zoek naar zo een. En loop nog steeds met een ketting in mijn hoofd waar ik een boeda voor wil gebruiken. Er stonden ook nog een paar andere leuke hangers bij. Ik heb al gezocht bij http://www.kralen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar daar staan ze niet. Heeft iemand anders nog tips voor andere onlinezaken?

Foto's zijn helaas niet duidelijk, maar ik geloof dat de meeste van jullie TC al n huis hebben.

Dus tips zijn welkom. En o ja ik zoek webwinkels omdat ik niet erg mobiel (rolstoel) ben op dit moment. :(
Laatst gewijzigd door danielle op za 19 nov 2005 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Danielle

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » za 19 nov 2005 18:36

http://winkelplein.nu/aliceblue/default ... jsIjY07jTs" onclick="window.open(this.href);return false;

alice blue heeft er in ieder geval 1 en misschien KB monique ook wel, die heeft altijd veel hangers.
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » za 19 nov 2005 19:04

Heey,
Ik heb ook even gekeken en ik zag dat ze deze
Afbeelding
hebben bij:
http://www.goodlivesbeads.nl/winkelen/N ... 121-4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en bij
http://www.kraaltotaal.nl/product_info. ... ts_id=2556" onclick="window.open(this.href);return false;

Suc7 ermee
Groetjes T@mara

Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door danielle » za 19 nov 2005 19:07

Hoi,

Dank je, maar die heb ik al (eerste link). Maanden geleden al eens bij kraaltjes.nl besteld en andere twee bedoel ik niet, sorry :(.

Die van Bija (inTrend Creatief) is anders en leuker en is boller. Die zoek ik.
Groetjes, Danielle

sydney
Bead Lover
Berichten:416
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 00:21
Locatie:purmerend
Contacteer:

Bericht door sydney » za 19 nov 2005 22:05

Misschien kun je gewoon een mailtje sturen naar kralen.nl of je die boedha's bij ze kan bestellen.Ze hebben ze in het assortiment in de winkel, dus misschien versturen ze ze wel naar je als je het lief vraagt.

Gebruikersavatar
isa
Bead Interested
Berichten:179
Lid geworden op:za 04 jun 2005 16:00
Locatie:noord-brabant

Bericht door isa » zo 20 nov 2005 10:55

Ik heb geen idee of er een online shop is die deze bedel verkoopt, maar zou Meggie je niet kunnen helpen??

Zij werkt in de Kralen Trend Shop in Heesch, waar ze, als het goed is, alle materialen verkopen die zijn gebruikt voor de sieraden in de Trend Creatief.
Groetjes van Isa

Gebruikersavatar
milebla
Bead Dreamer
Berichten:591
Lid geworden op:wo 20 jul 2005 07:54
Locatie:Dinther

Bericht door milebla » ma 21 nov 2005 13:16

ben benieuwd joh! houdt ons op de hoogte :D
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Bericht door sanny » ma 21 nov 2005 13:52

Ik heb hier wel boedha's gezien. Niet goedkoop maar wel leuk.
http://www.zilverling.nl/N_frame.html" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Sannie.

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 21 nov 2005 14:20

Ik denk dat ze gewoon bij Bija in de winkel te koop zijn. Lang niet alles wat ze hebben staat op de internetshop.
Mja dan moet je naar Den Haag :?
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door danielle » ma 21 nov 2005 16:13

Bedankt. Die van de Zilverlng zijn inderdaad mooi, maar ook prijzig.
Groetjes, Danielle

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 23 nov 2005 18:43

ik heb het gister in Bija voor je gevraagd... waar ze ze kopen is hun geheim... helaas want ik vind ze ook erg gaaf....:(
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 23 nov 2005 19:28

Pienjo schreef:ik heb het gister in Bija voor je gevraagd... waar ze ze kopen is hun geheim... helaas want ik vind ze ook erg gaaf....:(
Dan moeten ze 't ook niet in 't blad zetten :evil:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » wo 23 nov 2005 20:44

Volgens mij kopen zij in bij Evibel. Ik dacht zelfs dat Bija een onderdeel is van deze groothandel. (of Evibel is een onderdeel van Bija)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 24 nov 2005 08:50

K@ schreef:Volgens mij kopen zij in bij Evibel. Ik dacht zelfs dat Bija een onderdeel is van deze groothandel. (of Evibel is een onderdeel van Bija)
Bija is de winkel en webwinkel, Evibel is de groothandel van de zelfde eigenaressen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 24 nov 2005 08:52

Pienjo schreef:ik heb het gister in Bija voor je gevraagd... waar ze ze kopen is hun geheim... helaas want ik vind ze ook erg gaaf....:(
Je kan ze toch gewoon bij Bija kopen?
Als ik een groothandel zou hebben dan zou ik je ook niet vertellen waar ik mijn spullen inkoop. Lijkt me logisch :roll:. Bij Hennes/Blokker/Xenos/Hema enz. ga je toch ook niet vragen waar ze hun spullen inkopen?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten