bloemenkralen

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:
bloemenkralen

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 20 nov 2005 16:14

Sandra, op de meeting zag ik dat je mooie bloemenkralen aan een aantal modjes gaf. Komen die ook op je site :bid: ? Ik wil ze hebben.....
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 20 nov 2005 16:19

hihi je bedoelt die heeele mooie, speciale glazen?
ja ik heb best veel dus zal ze wel online zetten, moet alleen nog steeds kijken hoe ik het het beste kan verkopen. heb het nl als mix in meerdere kleuren en 2 vormen (cilinder en tonnetje) en doordat ze per stuk wel prijzig zullen zijn (gok tussen de 0,50 en 1,-), moet ik nog kijken hoe ik ze het beste kan verkopen. per mix is makkelijker, maar dan is het totaalprijs meteen hoger en tja niet iedereen heeft veel geld te besteden aan 1 mix...
maar laat maar weten welke vormen en welke kleuren en hoeveel je ongeveer wil, dan zal ik kijken voor je. ;)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 20 nov 2005 16:26

Als het niet te veel moeite is: beide vormen, 2 stuks per kleur (om te beginnen 8) ) Stuur je de bestelgegevens per mail? Dan maak ik het zo snel mogelijk over.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten