swap mogelijkheden

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 08 dec 2003 21:57

ik vind het steeds leuker worden! Wat betrfet de kleuren: helemaal top.
Ik ben toch (als een van de weinige) voor vaste sieraden dus bijv 2 kettingen en een armband omdat ik de ervaring heb dat je anders dingen terug kan krijgen waar je echt niks mee kan of heel erg tegen kunnen vallen! Wat de regels betrfet : helemaal mee eens! Vooral alle kralen gebruiken!
Ja de einddatum is fijn als het in het nieuwe jaar is en als sandra alles af heeft!

Ik heb er veel zin in.
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » ma 08 dec 2003 21:59

Ik neig inderdaad ook meer naar vaste sieraden! Vandaar dat ik al zei ik vraag mij af of er mensen zijn die echt haarspelden van kralen dragen!

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » di 09 dec 2003 03:32

Hoi, wat een enthousiasme he, leuk hoor :D . Is het nu al de bedoeling dat je mailt naar jouw, Sandra? Want dat is me niet helemaal duidelijk. :? Ik heb nl. nogal korte haren en heb dan weinig aan een haarspeld bijv. :oops: Ik volg het forum en lees het wel :)
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » di 09 dec 2003 03:33

Zit in de nachtdienst, vandaar het tijdstip :lol: Lig er dus nog iet wakker van :roll:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Dieuwertje
Bead Fan
Berichten:369
Lid geworden op:ma 14 jul 2003 20:13
Locatie:Bad Bentheim (Duitsland)
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » di 09 dec 2003 09:45

Hoi Hoi,

Mijn voorkeur gaat ook naar bijvoorbeeld Kettingen en Armbanden.
Ik heb wel lang haar maar het is nog al dik dus bij mij knappen de haarspelden met regelmaat kapot.

Iemand riep overigens 10 euro voor alle 3 de pakketjes samen.
Is daar iets mee te doen Sandra want ik vind het zelf een prima prijs.
Dit zijn in mijn ogen dan alleen de kralen. Je moet dan zelf draad en een sluiting toevoegen naar eigen idee lijkt mij.
Misschien is het handig om er een poll over aan te maken.

We zouden overigens ook een poll voor de kleuren kunnen houden.
En daar gewoon allerlei kleuren in kunnen benoemen en dan de drie die het meeste zijn gekozen nemen.
Is dit een idee??


Groetjes Dieuwertje
Groetjes,

Dieuwertje

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » di 09 dec 2003 11:01

Oh dat is inderdaad misschien wel een leuk idee een poll. Op zich draag ik ook nooit haarspelden en ringen. maar aan de andere kant zou ik het wel weer leuk vinden om te zien wat andere dan zoal zouden maken. want volgens mij ben ik er niet zo creatief in, naar mijn idee heb je voor een ketting/armband veel meer kralen nodig dan voor een ring/haarspeld. Maar als ik het zo lees is er volgens mij nog niemand die zegt ik draag haarspelden van kralen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 09 dec 2003 15:59

ik bedoelde eigenlijk niet per se haarspelden, meer dat je mag maken wat je ook maar wilt. wat van dit:
- je mag alleen ketting of armband maken
- je mag wel zelf bepalen hoeveel kettingen of armbanden je maakt
ik stel voor dat de dingen die je maakt dan naar 1 persoon gaat en dat je dan dingen terug krijgt van 1 persoon, zodat het ruilen wat makkelijker gaat.

ik zal binnenkort een poll aanmaken, dat kan ook op dit forum. ;)

Marieke
Bead Fan
Berichten:400
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:17
Locatie:Hoofddorp

Bericht door Marieke » di 09 dec 2003 17:38

Ik vond het juist zo leuk dat je verschillende dingen van verschillende mensen kreeg bij de laatste swap. Maar ja, dat is wel moeilijker om te organiseren. Als je wil kan ik je natuurlijk wel helpen. Ben op dit moment weer vaak in Hoofddorp...
Afbeelding

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » di 09 dec 2003 21:53

Inderdaad Marieke dat vind ik eigenlijk ook leuker, ik vind het ook geen probleem om het te verdelen enz. Zodat Sandra bijvoorbeeld de pakketjes en dat alles de kettingen enz klaar zijn, dat het dan naar mij gestuurd wordt zodat ik ze dan verdeel! Dan delen we de werkzaamheden.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 09 dec 2003 22:35

ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als het naar mij toegestuurd wordt, zodat ik er rustig foto's van kan maken. ik vind het namelijk heel leuk om voorbeelden te bewaren, van wat er met kralen van mijn assortiment is gemaakt.
maar anders doen we het maar wel zo, dat je wat terugkrijgt van iedereen die wat heeft gemaakt...we kunnen ook doen dat ik 3 pakketjes maak, bv 1 pakket voor ketting, 1 voor armband en nog 1 voor ketting. dat maakt het verdelen al stukken makkelijker en het ontwerpen iets lastiger, waardoor een grotere uitdaging. wat denken jullie daarvan? wat een gebrainstorm he. ;) tja ik ben slecht in beslissingen nemen.... :oops:

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » wo 10 dec 2003 01:48

Hoe meer ideeen, hoe leuker en hoe moeilijker het wordt om te kiezen :? , denk ik. Misschien is het een idee, dat Sandra eerst bekijkt wat ze voor ? 10,00 zo ongeveer in 3 pakketjes krijgt. Want het is toch ook afhankelijk van de hoeveelheid aan materiaal wat je er ongeveer van kunt maken :?: Ik doe ook een poging om mee te denken :)
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » wo 10 dec 2003 08:57

He Sandra,
Prima hoor dat je bijvoorbeeld 2 pakketjes voor kettingen en 1 voor ambanden maakt. en ik vind het ook prima dat het naar jou toegestuurd wordt, dacht alleen als het heel erg veel werk voor je is wil ik wel een deel overnemen van je. Inderdaad vindt ik het wel een uitdaging om een pakketje te krijgen en daarvan een ketting te moeten maken. ben ook benieuwd dan of er veel verschillende dingen gemaakt zouden worden. dan zie je eens alle mogelijkheden met de kralen.
Sandra mocht ik eventueel wat kunnen doen voor je op afstand :lol: doe ik het graag!

Gebruikersavatar
Lies
Bead Fan
Berichten:325
Lid geworden op:vr 22 aug 2003 13:22
Locatie:Turnhout

Bericht door Lies » wo 10 dec 2003 10:49

De prijs van 10 euro vind ik ok.
Misschien kan je ook eens rondvraag doen naar kleurvoorkeur, maar dat was al gezegd. Mijn voorkeur gaat uit naar zachte kleuren ipv felle, vrolijke kleuren.
Liesje

Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door patricia » wo 10 dec 2003 11:49

met die 3 pakketjes lijkt het mij ook leuker en dan van verschillende mensen wat krijgen is ook erg leuk. Kijk maar rustig hoe je t doet Sandra. ik doe gewoon nog steeds mee!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 10 dec 2003 15:01

bedankt sharon. ;) en ik zal binnenkort een kleurenpoll proberen te maken, was het nl niet vergeten, tis meer dat ik tijd te kort kom. ;)

dus:
- 3 pakketjes, waarvan 2 voor ketting en 1 voor armband
- je mag wat toevoegen aan de pakket maar je mag niets weglaten
- de dingen worden naar mij toegestuurd, ik stuur het weer door
- je krijgt 3 sieraden terug van 3 verschillende mensen

Gesloten