zeeland

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Jessica
Bead Starter
Berichten:86
Lid geworden op:di 02 dec 2003 11:49
Locatie:Terneuzen
Contacteer:
zeeland

Bericht door Jessica » vr 05 dec 2003 22:20

hallo

kan er mij iemand vertellen waar ik leuke kralen winkels kan vinden in zeeland. want ik ben al een paar keer bij dezelfde winkel geweest die de kralen tuin heet in goes maar ik wil ook wel eens naar een andere winkel toe.

Groetjes Jessica

Gebruikersavatar
mmc
Bead Believer
Berichten:240
Lid geworden op:do 28 aug 2003 07:44
Locatie:'s hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door mmc » vr 05 dec 2003 23:32

hoi,

er zit in oostburg, dat is wel aan de overkant, een winkel die heet zus en zo. Ze hebben niet alleen kralen, maar ook allerlei andere leuke snuisterijen.

misschien een leuke winkeltip.

groetjes
michelle

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » za 06 dec 2003 12:02

En ik heb gehoord dat er in Middelburg een uitgebreide kralenwinkel zit. Helaas weet ik niet hoe die heet en waar die zit. Dus heel veel heb je er niet aan natuurlijk :oops: . Maar als ik wat meer weet, laat ik het weten. :lol:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
SayaGadis
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:wo 10 sep 2003 13:28
Locatie:Den Haag

Bericht door SayaGadis » za 06 dec 2003 14:54

Hee, die Zus en zo, stonden zij niet ook op de Kreadoe ??

Jessica
Bead Starter
Berichten:86
Lid geworden op:di 02 dec 2003 11:49
Locatie:Terneuzen
Contacteer:

Bericht door Jessica » zo 07 dec 2003 08:25

hallo mmc
oostburg is voor mijn niet naar de overkant maar ik ben er al eens geweest na de zomer toen ik het virus kreeg maar ze hadden daar niet veel bijzonders veel aan kralen vond ik maar in iedergeval bedankt

Groetjes

Rozijn
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:zo 07 dec 2003 15:27

zeeland

Bericht door Rozijn » zo 07 dec 2003 15:39

Hoi, ik woon in zeeland en de kralenwinkel die Ellen waarschijnlijk bedoeld heet IPPY (Langeviele 52, M'burg). Het is niet alleen een kralenwinkel maar ze verkopen ook sieraden, horloges, sjaaltjes, hoedjes, zonnebrillen en andere hebbedingen. Ik kom zelf ook vaak bij de kralentuin in Goes en als je eens wat anders wilt zien is het zeker leuk om eens bij IPPY te kijken, de verkoopster is erg aardig en maakt zelf ook sieraden met kralen. Ze hebben hier wat modernere dingen...maar het is wel duurder als bij de kralentuin :? . Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Jessica
Bead Starter
Berichten:86
Lid geworden op:di 02 dec 2003 11:49
Locatie:Terneuzen
Contacteer:

Bericht door Jessica » zo 07 dec 2003 19:41

hoi rozijn bedankt ik heb hier op de site bij aderssen gekeken en daar kon je op klikken van de IPPY maar hun site doet het niet weet jij of ze een site hebben. en bij de kralentuin hebben ook leuke en mooie kralen vind ik. en de IPPY waar zit ite ergens in de buurt want ik denk dat ik van de week ff naar middelburg ga.
Groetjes Jessica

Rozijn
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:zo 07 dec 2003 15:27

zeeland

Bericht door Rozijn » ma 08 dec 2003 18:48

Ja, op die site klik ik ook steeds ja om te zien of hij al is gemaakt????maar er komt maar niets...tja uitleggen...uhms ja als je met de bus gaat en bij HOF VAN TANGE uitstapt....dan oversteken (of tunneltje onderdoor :lol: ) richting centrum. Bruggetje over en op de LANGE JAN aflopen...die straat....maar waar die bij in de buurt ziet hms dat is moeilijk uitleggen. Bij de markt.....

Gebruikersavatar
studiowit
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:wo 11 jun 2003 20:49
Locatie:Vlissingen
Contacteer:

kralenwinkels in Zeeland

Bericht door studiowit » vr 19 dec 2003 07:30

Er zit een kralenwinkel op het hoekje van de Gravestraat in Middelburg, Roos.
Heeft veel kralen en Pipoos heeft ook kralen.

Jessica
Bead Starter
Berichten:86
Lid geworden op:di 02 dec 2003 11:49
Locatie:Terneuzen
Contacteer:

Bericht door Jessica » vr 19 dec 2003 10:11

oke dankjewel ik denk dat ik volgende week eens ga kijken
Groetjes Jessica

Dylano
Bead Interested
Berichten:107
Lid geworden op:ma 19 jan 2004 11:10

Workshops in Zeeland????????

Bericht door Dylano » ma 19 jan 2004 11:13

Weet iemand of er in Zeeland ( Zuid-Beveland /Walcheren) workshops worden gegeven?????
Groeten Dylano

Dylano
Bead Interested
Berichten:107
Lid geworden op:ma 19 jan 2004 11:10

Bericht door Dylano » ma 19 jan 2004 11:14

Waar kan ik de kralentuin in Goes vinden?????

Jessica
Bead Starter
Berichten:86
Lid geworden op:di 02 dec 2003 11:49
Locatie:Terneuzen
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 19 jan 2004 18:13

van welke kant van goes kom je
Groetjes Jessica

Dylano
Bead Interested
Berichten:107
Lid geworden op:ma 19 jan 2004 11:10

Bericht door Dylano » ma 19 jan 2004 19:13

Ik kom uit Krabbendijke.................

Jessica
Bead Starter
Berichten:86
Lid geworden op:di 02 dec 2003 11:49
Locatie:Terneuzen
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 19 jan 2004 19:17

ben ff aan het kijken hoe ik het beste kan uitleggen
Groetjes Jessica

Gesloten