Hoi! Ik las dit topic en ik dacht, misschien kun je nog wel een tip gebruiken
Ik heb een tijdje voor een PR-bureau gewerkt en maakte daar heel veel bebruik van de website
http://www.missmag.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Op deze website staan zo goed als alle tijdschriften, glossy's en kranten van Nederland, met een beschrijving van doelgroep, oplage, aantal keer dat het uitkomt per jaar, enz. Je kunt zoeken op trefwoord, maar bijv ook op doelgroep.
Bij het bureau waar ik werkte ging het genereren van free publicity als volgt: Er werd een persbericht opgesteld, met een pakkende tekst, wie ben jij, wat is je product, waarom wil je klant juist jouw product, je kent dat wel. In een mooie layout (het liefst iets wat past bij je website, in jouw geval!) met een mooie gedetailleerde foto van één van je creaties erbij en de link naar je website en je emailadres mochten ze extra beeldmateriaal willen hebben. Dat persbericht werd verstuurd naar alle relevante kranten, tijdschriften enz. Dat kun je gewoon per email doen, maar je kunt er ook heel veel werk van maken door er iets heel chiques van te maken en aangetekend te verzenden (=duur). Hoe dan ook, zorg dat je de aandacht trekt!
Ongeveer een week daarna werden de desbetreffende bladen dan gebeld met de vraag of alles ontvangen was en of het blad nog beeldmateriaal wil ontvangen enz. enz. En natuurlijk of ze nog een publicatie gaan doen.... Nu is mijn ervaring dat heel veel bladen daar niet zoveel prijs op stellen (en ook nog moeilijk bereikbaar zijn nota bene) en daarbij is het moeilijk te controleren omdat je dan elke maand alle bladen zou moeten kopen. Als je je adres onder je persbericht zet krijg je meestal een exemplaar toegestuurd als je erin komt te staan.
Verder vind ik je website erg mooi, misschien kun je het nog iets opvallender maken door een detail van één van je creaties wat meer eruit te laten springen op de index pagina, zodat mensen meteen denken "wauw wat een mooie spullen, hier wil ik verder kijken"
Nou het is een lang verhaal geworden hopelijk heb je er wat aan

Heel veel succes!!!