swap mogelijkheden

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 05 dec 2003 16:10

Lijkt mij inderdaad ook een super leuk idee, zou zo meedoen! Ben benieuwd wat voor creaties er dan uit zouden komen als we allemaal dezelfde kralen zouden gebruiken!

Piërra
Bead Believer
Berichten:292
Lid geworden op:ma 28 apr 2003 13:47
Locatie:Wognum (Noord-Holland)

Bericht door Piërra » zo 07 dec 2003 12:22

Ik vind het ook een onwijs leuk idee. Ik zou zo weer meedoen. De laatste Swap is mij goed bevallen, dus kom maar op met die kralen......!!! :D
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 07 dec 2003 15:20

ok, zullen we dan iets gaan doen van dat we allemaal wat maken van dezelfde artikelen? zullen we doen dat je dan ALLES uit het pakketje moet gebruiken? En dat je ook wel wat mag toevoegen? hou je de sieraad of ruilen we het ook? laat maar weten wat jullie leuk lijken. mocht er een swap zijn, dan zou ik het graag willen organiseren, dan kan ik ook namelijk zelf de sieraden fotograveren enzo. ;)

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 07 dec 2003 16:40

Ja lijkt mij een leuk idee, allemaal met dezelfde kralen een ketting maken, inderdaad lijkt het mij ook dat je alles uit het pakketje moet gebruiken en evt. wat mag toevoegen. Mij lijkt het erg leuk om er dan een swap van te maken, zodat je een andere ketting krijg en die dus van dichtbij kan bekijken! :lol:

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 07 dec 2003 16:42

Oh en Sandra, ik vind het prima als iedereen het een leuk idee vindt dat jij de swap organiseer!

Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 07 dec 2003 17:24

het is leuk om onderling te ruilen en misschien toch wel weer meerdere te maken zodat je verschillende terug krijgt. Misschien verschillende pakketjes zodat je er toch weer 3 of 4 maakt.
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 07 dec 2003 23:23

ok, dus:
- iedereen maakt met dezelfde artikelen wat, je mag wat toevoegen maar wat je krijgt moet je opmaken
- we maken meerdere sieraden

we kunnen eventueel doen dat je zelf mag beslissen wat je maakt (ring, armband, etc), dan heb je meer eenvoudige creativiteit....we kunnen eventueel doen dat ik 3 pakketjes maak van kralen, dat de persoon zelf de benodigdheden (jasseron, draad of leer bijvoorbeeld) toevoegt....we moeten alleen kijken hoe je makkelijk swap kan doen, zodat je dezelfde waarde terugkrijgt....ben ff te duf om daar over na te denken. ;)

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 08 dec 2003 00:23

Ik vindt het ook best hoor San dat je het organiseert maar zoals degene die hun pakketjes wel al hebben gehad doe ik even voorlopig geen nieuwe swaps door tijdgebrek en omdat het even erg druk is met mijn winkel en workshops! anders hou ik geen tijd over om te vliegeren ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 08 dec 2003 10:17

goed idee San! Ria heeft ook alles verdeeld zodat je een beetje van dezelfde waarde iets terug kreeg! Dat lijkt me erg leuk om te doen. Het is leuk als iedereen de 3 zelfde pakketjes krijgt lijkt mij en idd zelf het materiaal toevoegt! Ik heb er al weer helemaal zin in!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
Dieuwertje
Bead Fan
Berichten:369
Lid geworden op:ma 14 jul 2003 20:13
Locatie:Bad Bentheim (Duitsland)
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » ma 08 dec 2003 11:45

sandra schreef:ok, dus:
- iedereen maakt met dezelfde artikelen wat, je mag wat toevoegen maar wat je krijgt moet je opmaken
- we maken meerdere sieraden

we kunnen eventueel doen dat je zelf mag beslissen wat je maakt (ring, armband, etc), dan heb je meer eenvoudige creativiteit....we kunnen eventueel doen dat ik 3 pakketjes maak van kralen, dat de persoon zelf de benodigdheden (jasseron, draad of leer bijvoorbeeld) toevoegt....we moeten alleen kijken hoe je makkelijk swap kan doen, zodat je dezelfde waarde terugkrijgt....ben ff te duf om daar over na te denken. ;)

Hoi Hoi,

3 pakketjes en swappen vind ik een prima idee.
Het zelf toevoegen van het materiaal waar je het mee om je nek kan hangen lijkt mij het handigste omdat iedereen dan zijn eigen creativiteit kwijt kan.

Is het misschien een leuk idee om alle 3 de pakketjes een andere kleur tegeven zodat niet iedereen straks 3 kettingen in de zelfde kleur heeft.
Iedreen krijgt dan ook weer 3 verschillende kleuren terug.

Mij lijkt het het handigste dat sandra de 3 basispakketjes uit haar shop-collectie samenstelt.
Zodat we hem allemaal bij haar kunnen bestellen.
Maar misschien is het wel handig als we met zijn allen een prijs richtlijn per pakketje afspreken zodat het niet te duur word en ook de mensen met een minder groot budget mee kunnen doen.


Groetjes Dieuwertje
Groetjes,

Dieuwertje

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » ma 08 dec 2003 12:10

Hoi allemaal,
Als ik dit allemaal lees, lijkt het mij ook wel heel :D erg leuk om mee te doen. Weet alleen niet of ik al lang genoeg op het forum zit ( dat was toch een voorwaarde) :?:
Ik wacht het dus even af :) en lees het wel :!:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 08 dec 2003 12:28

hi ellen,
nee hoor, de voorwaarde geldt niet bij jou. wat ria bedoelde: iemand moet de swap organiseren. degene die het organiseert ontvangt van iedereen de gemaakte dingen en stuurt die weer door. stel een onbekende zou het organiseren en de dingen vervolgens niet doorsturen, dan zou dat erg jammer zijn. vandaar dat iedereen mee mag doen, maar niet iedereen het mag organiseren. ;)

groetjes,
Sandra

Gebruikersavatar
Lies
Bead Fan
Berichten:325
Lid geworden op:vr 22 aug 2003 13:22
Locatie:Turnhout

Bericht door Lies » ma 08 dec 2003 13:11

Hoi Sandra,

Ik kijk er naar uit en wil dus zeker meedoen.
Hoe hou je ons op de hoogte?

Liesje

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 08 dec 2003 13:15

via het forum eigenlijk....ik heb allerlei ideeen en ben nieuwsgierig wat jullie ervan vinden. ik bedoel, we moeten nog goed bedenken wat we als regels doen, ik moet dan kijken welke artikelen we kunnen gebruiken, ik krijg dan adressen van wie mee doen en stuurt het op...zoiets maar denk ik? ik bedoel, ik heb het erg druk en heb nog geen tijd gehad om het helemaal te bedenken, maar we kunnen vast met zijn allen een leuk idee op poten zetten. ;)

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » ma 08 dec 2003 14:59

Tja natuurlijk kunnen we met zijn alle een leuk idee bedenken, we zijn nou eenmaal allemaal creatief, dus dat is denk ik geen probleem :lol:
Inderdaad lijkt het mij een leuk idee, om dan drie pakketjes met verschillende kleuren te maken. En ik denk dat wat Diewertje zegt "Maar misschien is het wel handig als we met zijn allen een prijs richtlijn per pakketje afspreken zodat het niet te duur word en ook de mensen met een minder groot budget mee kunnen doen." wel makkelijk is. Zodat iedereen het met het bedrag eens is en dus iedereen weet wat het gaat kosten voordat ze zich aanmelden voor de swap.
Maar misschien is het handig om eerst te kijken hoeveel mensen er mee willen doen met de swap, zodat Sandra kan kijken of ze voldoende spullen in voorraad heeft om pakketje te maken. zodat we allemaal te gelijk kunnen beginnen!
zoals het er nu naar uitziet willen de volgende mensen mee doen!
Marike
Pierra
Sharon
Sandra
Patricia
Diewertje
Ellen
Lies
Sweety
Marieke
Love/Judith??
Riantje??

Ik weet niet of dit lijstje goed is misschien heb ik wel mensen genoemd die niet willen en misschien ben ik wel mensen vergeten!

Gesloten