Oh Enne Bedankt!!

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:
Oh Enne Bedankt!!

Bericht door DMBijoux » di 04 okt 2005 22:03

Na wat heen en weer gepb's met wat leden is dit naar buiten gekomen en ik ben het daar helemaal mee eens!


Miekel schreef: Er moet me toch ff wat van het hart....
Telkens weer valt me op dat veel mensen hier op de topics reageren; iemand zoekt iets en de mensen reageren dat ze weten waar iets verkrijgbaar is. Dat reageren en zoeken kost tijd, tijd is kostbaar, blabla!
Vaak komt er na dit soort hulp geen enkele reactie meer van de persoon die iets zocht en dat vind ik ronduit ondankbaar! Kan wel een paar voorbeelden van topics noemen maar vind dat kinderachtig.
Dus misschien een leuk idee om de mensen die reageren in ieder geval even te bedankten voor hun poging jou te helpen!



Dit is Ria weer. Er zijn hier mensen die vragen en vragen alleen maar en een dankje wel eraf ho maar!! Meiden jullie verzieken het voor anderen. Dadelijk antwoord NIEMAND meer op dit soort vragen van waar kan ik wat vinden! En wat moeten jullie dan met de handen in het haar ?? zelf gaan zoeken??? terwijl het juist zo makkelijk is als iemand anders zoekt en je alleen dankjewel hoef te zeggen?
Misschien toch eens iets om over na te denken?
Laatst gewijzigd door DMBijoux op di 04 okt 2005 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 04 okt 2005 22:16

:applaus:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » di 04 okt 2005 22:43

Sluit ik me bij aan!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ayla
Bead Intelligent
Berichten:1339
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 18:02
Locatie:Grou
Contacteer:

Bericht door Ayla » wo 05 okt 2005 00:07

Helemaal mee eens.

Gebruikersavatar
lisza
Bead Designer
Berichten:758
Lid geworden op:za 02 okt 2004 10:52
Locatie:Oirschot
Contacteer:

Bericht door lisza » wo 05 okt 2005 00:07

Pee schreef:Sluit ik me bij aan!
Ik ook!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

EllenV
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:ma 30 jun 2003 17:08

Bericht door EllenV » wo 05 okt 2005 00:10

Daar heeft Miekel helemaal gelijk in. Het is waar dat men het op een gegeven moment beu is om weer ergens op te reageren als er toch geen reactie terug komt............
Groeten Ellen

Gebruikersavatar
Ayla
Bead Intelligent
Berichten:1339
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 18:02
Locatie:Grou
Contacteer:

Bericht door Ayla » wo 05 okt 2005 00:12

Wat mij ook altijd verbaast is dat men niet eerst even gaat zoeken met google maar meteen hier de vraag maar in gooit, terwijl google zo handig is.

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 05 okt 2005 05:29

Helemaal mee eens!!
Ayla schreef:Wat mij ook altijd verbaast is dat men niet eerst even gaat zoeken met google maar meteen hier de vraag maar in gooit, terwijl google zo handig is.
jah inderdaad dat snap ik ook nooit, of ff de zoekfunctie hiero gebruiken.....

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 05 okt 2005 06:05

ik ben er helemaal mee eens.
ik wil best helpen hoor vooral als het een beginneling is maar het is waar dat er enkelen zijn waar je dan niets meer van hoort en een bedankje ho maar :!:
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » wo 05 okt 2005 07:48

Ik denk dat die mensen in het dagelijks leven ook niet erg beleefd zijn.

Het is toch een kleine moeite om iemand te bedanken en dan gaat het me niet eens om het tijd is geld idee maar meer dat de ander de moeite heeft genomen om iets voor jou op te zoeken.

Vriendelijkheid én beleefdheid is tegenwoordig toch al zo ver te zoeken!
Groetjes Els,

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 05 okt 2005 08:30

In een van mijn laatste topics ben ik daar denk ik zelf schuldig aan. Ik kan je verzekeren dat dat niet met opzet gebeurt vaak! Die topics verdwijnen uit "berichten sinds ;laatste bezoek" en dan vergeet je ze op de een of andere manier.

Dus voor alle mensen die dit wel eens gedaan hebben: ONZE EXCUSES!

Ik moet alleen wel even zeggen dat ik vind dat hier bepaalde dingen ontzettend overdreven worden. Ik heb het nu niet over dit topic, maar er zijn voorbeelden waarbij er echt van een mug een olifant gemaakt wordt.

Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Bericht door Dorith » wo 05 okt 2005 08:34

In ieder geval nog bedankt.
Soms vergeet ik het zelf ook te plaatsen. Dan schiet het er gewoon bij in, en inderdaad je hoort wel dank je wel te zeggen. Dus bij deze.

Zoals iedje schrijft, bij mij gebeurt het ook vaak dat berichten uit laatste bezoek verdwijnen en dat ik het dan vergeet.
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Gebruikersavatar
irisje
Bead Believer
Berichten:258
Lid geworden op:di 16 aug 2005 15:22
Locatie:Aalter - Belgie

Bericht door irisje » wo 05 okt 2005 08:54

ben eigenlijk blij dat daar nu eens over begonnen wordt, ik heb er mij best al flink aan geërgerd!!!!
sommige mensen hebben echt de instelling, als mijn probleem maar opgelost is en iedereen heeft zitten zoeken voor me, woepie....daarmee is de kous af voor hen (????? :shock: )
NEEN, als je mensen om hulp vraagt, dan bedank je hen, niet meer, en zeker niet minder!!!!
en je vergeet ook niet dat je een vraag gesteld hebt????
dat zou pas helemaal grof zijn, laat je mensen voor niets op zoek gaan voor jouw (???)

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 05 okt 2005 09:08

Afbeelding

(nou zit ik me te bedenken of ik 't zelf misschien per ongeluk ook vergeten ben :oops: :oops: )
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » wo 05 okt 2005 09:24

pluisje schreef:(nou zit ik me te bedenken of ik 't zelf misschien per ongeluk ook vergeten ben :oops: :oops: )
daar dacht ik ook meteen aan :oops:

Meestal reageer ik wel dat ik het heb gevonden maar het is inderdaad zo dat een bedankje er tegenwoordig bijna niet meer af kan :? Wel erg jammer dat het tegenwoordig allemaal zo gaat, is niet alleen hier op het forum dat ik dat merk maar ook in mijn omgeving.
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gesloten