Veranderingen eigensite

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gebruikersavatar
Kootje
Bead Believer
Berichten:246
Lid geworden op:ma 02 mei 2005 19:07
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Kootje » zo 25 sep 2005 14:11

Ik krijg foutmelding op foutmelding......Heb best veel geduld, maar dit is wel erg vervelend.....Ik weet ook helemaal niet meer wat voor een kleuren ik had en een paar produkten staan nu ineens in een andere categorie! Misschien is het wel hartstikke handig als ik er eenmaal aan gewend ben...Maar even afwachten dus.. Heb ook geen idee wat die pijslijst inhoudt. En heeft iemand een idee hoe ik mijn logo weer toevoeg? Krijg het niet voor elkaar, het eigensitelogo wordt idd steeds groter en groter...
Wear a smile,it's never out of fashion

Gebruikersavatar
Beadiful
Bead Dreamer
Berichten:606
Lid geworden op:vr 01 okt 2004 08:17
Locatie:Venlo
Contacteer:

Bericht door Beadiful » ma 26 sep 2005 09:56

Ben inmiddels zover dat ik de kleuren weer heb kunnen aanpassen....nu is de site weer wat toonbaarder....

Heb voor de indeling gekozen zonder het inmens grote eigensite logo (wat ook nog eens heel lelijk is). Heb ook mn eigen logo weer kunnen plaatsen dat ging eigenlijk zonder moeite.....

Maar het opvragen van producten krijg ik nog niet voor elkaar....er wordt bij de faq's gezegd dat je niets moet invullen en dan op oke moet drukken en dat je dan weer gewoon het totaal overzicht krijgt maar ik krijg dan alleen een error.....hoop dat ze het snel verbeteren!

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » ma 26 sep 2005 12:14

Wat een ellende zeg :( Dit soort grappen kunnen je klanten kosten. Echt vervelend.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Gebruikersavatar
lisza
Bead Designer
Berichten:758
Lid geworden op:za 02 okt 2004 10:52
Locatie:Oirschot
Contacteer:

Bericht door lisza » ma 26 sep 2005 13:57

Nou bij mij doet ie het weer als voorheen, kan weer producten toeveoegen en dingen veranderen, ze hebben namelijk toch nog het een en ander aangepast!

Groetjes Lisa
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Gebruikersavatar
alida
Bead Believer
Berichten:202
Lid geworden op:di 12 okt 2004 08:10
Locatie:Zutphen
Contacteer:

eigensite

Bericht door alida » ma 26 sep 2005 17:25

lisza schreef: kan weer producten toeveoegen en dingen veranderen, ze hebben namelijk toch nog het een en ander aangepast!

Groetjes Lisa
Hoi,

Ik krijg het nu niet meer voor elkaar om foto's erbij te plaatsen. Ik gebruik gewoon foto's met aan het eind jpg.
Heb jij dit probleem niet??
Groetjes
Alida

Gebruikersavatar
lisza
Bead Designer
Berichten:758
Lid geworden op:za 02 okt 2004 10:52
Locatie:Oirschot
Contacteer:

Re: eigensite

Bericht door lisza » ma 26 sep 2005 20:10

alida schreef:
lisza schreef: kan weer producten toeveoegen en dingen veranderen, ze hebben namelijk toch nog het een en ander aangepast!

Groetjes Lisa
Hoi,

Ik krijg het nu niet meer voor elkaar om foto's erbij te plaatsen. Ik gebruik gewoon foto's met aan het eind jpg.
Heb jij dit probleem niet??
Nee, ik kon eerder juist geen foto's meer plaatsen en nu na de verandering wel weer!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Gebruikersavatar
Petito
Bead Starter
Berichten:81
Lid geworden op:zo 01 mei 2005 19:07
Locatie:Ootmarsum
Contacteer:

Bericht door Petito » ma 26 sep 2005 21:07

Dat probleem heb ik ook met die foto's plaatsen
Groetjes, Heleen

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » do 29 sep 2005 09:47

Ik heb nog geen foto's geplaatst, maar die nieuwe indeling vond ik dus helemaal nix, ben terug gegaan naar het oudeontwerp en meteen maar weer wat met kleuren zitten klooien.
Maar ik zie de voordelen nog niet echt van die veranderingen...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kootje
Bead Believer
Berichten:246
Lid geworden op:ma 02 mei 2005 19:07
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Kootje » wo 05 okt 2005 14:34

Ik zie de voordelen ook nog niet, heb er alleen een hele berg werk mee gehad! En ja, ik kreeg al klachten...Baal er goed van! Ik kan mijn foto's wel toevoegen, maar die komen dan niet in het rijtje te staan bij de anderen...
Wear a smile,it's never out of fashion

Gesloten