Kerstmarkten
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb afgelopen weekend op een kerstmarkt gestaan. Het was 2 dagen van 11u tot 18u en ik heb lekker verkocht!!! Het standgeld bedroeg 25? voor 2 dagen, dat heb ik eruit gehaald en zelfs nog ruim veel winst gemaakt!
De volgende weekends tot Kerstmis sta ik nog op 4 verschillende kerstmarkten. Dus dat wordt nog een drukke tijd, maar ik doe het samen met men moeder dus het valt allemaal h??l goed mee en het is nog leuk ook! Eigenlijk krijg je dan wel toffe reacties, zo van : ah ja dat kan ik als kado kopen voor men dochter, ik wist niet wat te kopen...
Is wel leuk en ik hoop dat de markt van nu zaterdag ook goed oplevert !!!! Ik laat jullie weten hoe het afgelopen is...!
De volgende weekends tot Kerstmis sta ik nog op 4 verschillende kerstmarkten. Dus dat wordt nog een drukke tijd, maar ik doe het samen met men moeder dus het valt allemaal h??l goed mee en het is nog leuk ook! Eigenlijk krijg je dan wel toffe reacties, zo van : ah ja dat kan ik als kado kopen voor men dochter, ik wist niet wat te kopen...
Is wel leuk en ik hoop dat de markt van nu zaterdag ook goed oplevert !!!! Ik laat jullie weten hoe het afgelopen is...!
Kralengroetjes, Saartje 

- @nneke
- Bead Intelligent
kerstmarkt.
Hoop dat het nog heel gezellig en rendabel voor je is . Houd ons op de hoogte.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Hehe, mijn kerstmarkten zijn voorbij. Ik heb 4 weekends na elkaar op kerstmarkten gestaan en FLINK verkocht. Ik ben nu dan ook DOODMOE
Maar het was de moeite, we hebben wel heel slecht weer gehad, maar dat belette de mensen precies niet om te komen. Ook kreeg ik soms van die reacties : "kijk, die stond ook op deie vorige markt, ik ken haar al!" Dat is wel leuk, wil toch zeggen dat je al naambekendheid hebt. Ik heb er goed aan verdiend en ook aanmeldingen voor workshops gekregen . Het was heel leuk om te doen, maar nu heb ik er even genoeg van. Nu weer gewoon rustig sieraadjes maken zonder tijdsdruk!
In ieder geval aan iedereen : Prettige kerstdagen !!!!

In ieder geval aan iedereen : Prettige kerstdagen !!!!

Kralengroetjes, Saartje 

- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: