hoihoi.. de krea doe is weer in aantocht..

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
sneeuwbeer
Bead Discoverer

Bericht door sneeuwbeer » do 15 sep 2005 21:45

Ik ben nog nooit naar de kreadoe geweest, was het dit jaar wel van plan...maar uiteindelijk toch maar niet meer...Maar wat ik me nu afvroeg, nu ik die aantallen van jullie zo hoor, betaal je het per zakje of gaat het per gewicht en hoeveel betaal je dan zo voor een zakje vol? Vroeg het mij gewoon af.

groetjes Nathalie

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » vr 16 sep 2005 06:57

Hoihoi,

Het gaat per zakje.. en die prop je zo vol mogelijk.. 1 zakje is 3 euro.

Ik had 7 zakjes en dat was samen (thuis gewogen) 1,25 kilo!!! dus dat is lekker..
Ben alleen voor de grotere kralen gegaan dit jaar.. niet zo veel opgevuld met rcailles enz.. want die had ik nog zat van vorige jaar.. ;-)
Maar het aantal kleuren en soorten was echt minder als vorig jaar.. (en toen was ik eind van de week gegaan en dus was heel veel soorten al op.)

Voor iedereen die nog gaat veel plezier!

Groetjes!

alida
Bead Believer
Contacteer:

kreadoe

Bericht door alida » vr 16 sep 2005 07:58

Ik ben gisteren geweest, samen met mijn moeder.

Ik vond het, wat betreft de voorgaande jaren, wat tegenvallen. Er stonden een stuk minder kramen en de standhouders waren ook een beetje in een dip, want het was lang niet zo druk als voorgaande jaren.
Voor ons natuurlijk wel fijn, want je kon overal goed bij.

Ik heb 20 zakjes volgepropt van 3 euro. Verder heb ik bij een stand nog wat onderdelen en ornamenten gekocht tegen inkoopsprijs.

Maar al met al toch een leuk dagje uit samen met mijn moeder.
Groetjes
Alida

Marka
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marka » vr 16 sep 2005 07:58

eelkehas schreef:Hoihoi,

Ik had 7 zakjes en dat was samen (thuis gewogen) 1,25 kilo!!! dus dat is lekker..
Ben alleen voor de grotere kralen gegaan dit jaar.. niet zo veel opgevuld met rcailles enz.. want die had ik nog zat van vorige jaar.. ;-)
Maar het aantal kleuren en soorten was echt minder als vorig jaar.. (en toen was ik eind van de week gegaan en dus was heel veel soorten al op.)

Groetjes!
Zooo das best veel ja!! IK vraag me echt af hoeveelkilo ik dan had?? :oops:
Maar t voelde als 30 kilo! haha :lol:

Blijf het wel jammer vinden dat ik toch wel dingen miste daar... er was bv weinig koper/brons en de grote kralen (die ik zocht) waren er niet, maar al met al was t zeeer geslaagd!
Ben nog aan t uitzoeken! :D

Marcellalouise
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Marcellalouise » vr 16 sep 2005 08:33

Ik ben gisteren ook geweest en vond het erg leuk. Heb eigenlijk niets aan kralen gekocht...Maar wel veel aan scrapbooking materialen (andere hobby).

Ik vond het zeker de moeite waard. En gelukkig was het niet zo erg druk als ik had verwacht.

heb nog 2 workshops gevolgd en toen was de dag alweer voorbij.

Marcella

angela
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door angela » vr 16 sep 2005 09:49

Ik ben ook gisteren geweest en vooral veel papier, papier en nog eens papier, vond trouwens dat scrap booking erruuug leuk. Maar waar haal ik al die tijd vandaan.

Wat kralen betreft vond ik het ook wel een beetje tegenvallen, ik heb evengoed wel genoeg uitgegeven hoor :wink: maar vond ze best aan de prijs. Bij de glashutte maar 3 zakjes gevuld... :( ik kon echt niet meer vullen. Verder natuurlijk nog meer kralen gekocht dus kan best wel even voorruit maar het viel mij een beetje tegen. Sommige verkopers vond ik inderdaad ook best onvriendelijk, nog niet zo zeer tegen mij maar meer tegen de mensen die b.v. niet door de ingang het kraampje ingingen maar door uitgang. Beetje jammer maar goed ik heb evengoed een hele gezellige dag gehad hoor en evengoed hele leuke dingen gekocht kan zeker weer heel wat mooi's maken.

Het leukste wat ik gedaan heb...is zelf make-up maken. ik heb handcreme gemaakt en hij is echt SUPER, meteen ook een pakketje aangeschaft voor dagcreme hahaha toch weer een nieuwe hobby :?
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » vr 16 sep 2005 15:35

Saartje schreef:Volgens mij staan ze niet op de beurs in Mechelen hoor, ze staan niet op de exposantenlijst en uiterste inschrijfdatum was einde juni dacht ik....
Oooh da's echt wel spijtig, ik had me er al op verheugd! :( En ja, ik ging er eigenlijk gewoon van uit dat ze er waren omdat ze er vorig jaar ook waren :wink: Bah, echt wel jammer!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 16 sep 2005 17:05

Marka schreef:
eelkehas schreef:Hoihoi,

Groetjes!

waarschijnlijk 8kilo

ik 23 zakjes had een gewicht van 4,2 kilo
Zooo das best veel ja!! IK vraag me echt af hoeveelkilo ik dan had?? :oops:
Maar t voelde als 30 kilo! haha :lol:

Blijf het wel jammer vinden dat ik toch wel dingen miste daar... er was bv weinig koper/brons en de grote kralen (die ik zocht) waren er niet, maar al met al was t zeeer geslaagd!
Ben nog aan t uitzoeken! :D
Liefs
Linda

*Ellen*
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door *Ellen* » wo 21 sep 2005 11:14

Zelf kon ik helaas niet (nachtdienst) maar zo te horen is het wel geslaagd geweest! Mn nicht is ook geweest en die had het ook al over zakjes vullen.. Wordt erg hebberig van die verhalen... Volgend jaar kan ik hopelijk weer wel. Fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn!

groetjes Ellen

Gesloten