post post post waar blijft het allemaal
toevallig mag concurrentie nu niet helemaal, maar vanaf volgend jaar voor een deel en vanaf 2007 helemaal. ik las toevallig in de krant dat de sociale werkplaats het ook wil gaan proberen. alleen verdiepen zij zich dan meer in reclamepost naar hele wijken....
qua pakketten zullen er zeker wel meer concurrentie komen, die zijn er al, maar ik ben bang dat het qua poststukken voor particuleren vooral bij tpg zal blijven...
qua pakketten zullen er zeker wel meer concurrentie komen, die zijn er al, maar ik ben bang dat het qua poststukken voor particuleren vooral bij tpg zal blijven...
Ik wil daar best aan mee werken, maar we moeten dan toch nog met meer zijn.Fairy schreef:
Ik wil graag dat gedoe met Radar doorzetten. Maar niet in mijn eentje.
Ik vindt het ook zo schandalig dat pakjes waar invoerrechten over betaald moeten worden, 2 maanden langer onderweg zijn

Ik snap niet wat die kinkels daar uitspoken hoor.... De BTW berekenen met een telraam?

Mischien moeten we een nieuw topic openen en daar uitgebreidt in beschrijven wat onze klachten zijn, dat uitprinten en doorsturen naar Radar?
Of is dit niks?
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
Zoiets ja.
En Sandra, heeft tpg dat zelf bedacht over die concurentie? Waarom zou het niet mogen?Concurentie is toch gezond?
De huidige concurentie is helaas alleen gericht op streekpost, tenminste voor brieven en zo. Voor pakketten heb je al grotere organisaties maar dat is weer eens niet te betalen.
Kun jij de betreffende berichten hier niet uitpikken voor een nieuw topic?
En Sandra, heeft tpg dat zelf bedacht over die concurentie? Waarom zou het niet mogen?Concurentie is toch gezond?
De huidige concurentie is helaas alleen gericht op streekpost, tenminste voor brieven en zo. Voor pakketten heb je al grotere organisaties maar dat is weer eens niet te betalen.
Lieve groet van Fairy
ik weet er niet het fijne vanaf, weet er maar weinig van, maar doordat ik heb gekeken naar frankeermachines kreeg ik te horen dat vanaf 2007 tpg minder rechten heb zeg maar. en ik las 'n keer in de krant dat de sociale werkplaats concurrent wordt van tpg. komt erop neer dat ze nu heel veel rechten hebben, het is standaard dat als je wat post het via hun gaat. dat hoort op 'n gegeven moment eenvoudiger via andere bedrijven te kunnen gaan. maar heb geen idee hoeveel verandering er zal komen. ik denk dat de concurrenten vooral bezig zullen zijn met reclamepost.Fairy schreef:Zoiets ja.
wij krijgen bepaalde folders waarvoor we zijn ingeschreven ook via anderen. ik ben alleen bang dat internetshops die per post versturen het bij tpg houden. bij tpg geldt juist 'vandaag verstuurd morgen in huis', ik vraag me af of andere bedrijven dat ook gaan lukken. ik denk dat de concurrenten liever in prijs concurreren en die kunnen kosten verlagen door bv 1x per week te bezorgen en niet iedere dag.sharon schreef:Bij ons in de omgeving weet ik dat de sociale werkplaats al behoorlijk wat overgenomen heeft maar vooral reclame post zoals Neckerman, Wehkamp en andere rommeltjes. Al weet ik er het fijne ook niet precies van.
Daar heb je wel een punt Armande.Armande schreef:Ik wil ook zeker wel een klacht indienen bij Radar, maar ik er wel bij zeggen dat ik nog steeds geen officiële klacht heb ingediend bij de TPG. Dus misschien heb ik dan minder recht van spreken.
Maar zeiken kan altijd natuurlijk.
Misschien moeten we eerst gezamelijk een klacht indienen bij de TPG en dan kijken hoe deze wordt behandeld (knudde natuurlijk) en dan stappen we gezamelijk naar Radar.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
Ayla schreef:Het kan ook anders, de post bezorgd hier nooit op maandag maar vanmiddag kwam een heel lieve postbode, die weet hoe dol ik op pakjes ben, speciaal op zijn fiets een heerlijk pakket vol kralen enz. langsbrengen.
Ik denk dat het ook niet zozeer aan de postbodes ligt. Meer aan de sorteercentra.
Mijn postbode legt dingen wel eens in de schuur als ik niet thuis ben. Kan hier nog op het dorp. 't Hoort niet maar ik vind het wel leuk eigenlijk.
Lieve groet van Fairy
-
- Bead Monster
- Contacteer: