Ze maken het echt TE bont daar...
Ik had een keer een bestelling van +/- 30 pakketten naar het postkantoor gebracht waar ik altijd naartoe ging. Zat daar een nieuwe "meneer", ik zou hem liever een andere benaming geven maar dat mag niet

.
Nou alles moest onder rembours verzonden worden en wat denk je... wordt alles als gewone pakketpost verstuurd. En ik kwam er alleen maar achter omdat een klant mij erop wees dat haar bestelling werd afgeleverd zonder dat ze hoefde te betalen!!!!!!!!!
Gelukkig waren er een aantal postbodes in Nederland die toen zo helder van geest waren alsnog de juiste manier te hanteren want de stickers en formulieren op de pakjes klopten wel allemaal dus de meesten hebben alsnog moeten betalen. Maar er waren er natuurlijk ook een paar zeer gewiekste "klanten" die beweerden dat ze niets hadden ontvangen en dus ook niet gingen betalen toen ik ze daarover aanschreef.....
Dat geintje heeft me ruim 2500 euro gekost!!!!!!!!!!!
En uiteraard heb ik vanaf dat moment geweigerd me te laten helpen door die debiele vent als hij aan 't loket zat, want zijn enige commentaar destijds was "oh, goh, vervelend mevrouwtje, moet u maar even met de klantenservice bellen!"
Dan kan je zo'n vent toch wel vierendelen........