Glas kralen maken
- Maho creations
- Bead Fan
- Contacteer:
Hallo!
Ik wil heeel graag een workshop glaskralen maken lijkt me helemaal geweldig ( nu maar hopen dat ik ene beetje de feeling heb! haha)
Helaas kan ik alleen maar in het w-kend ( mijn vrije dagen zijn ..euhmm..zo goed als op! )
NOu had ik de volgende gezien:
2handjes ( heeft pas 3 december weer plek op zaterdag)
Atelier verena ( is op vakantie nu, en werkt met een ander soort brander?)
En Stiphout maar die is 175 euro.. of ben ik nu te gieirg?
Ik wacht het antwoord af van Verena of mischien moet ik wachten tot 3 december ( en me dus heeel snel inschrijven bij 2 handjes)maar ik dacht ik ga ondertussen is rond vragen of jullie er nog een weten. Ik woon in Den bosch maar ik wil best een uurtje ofzo rijden...
Ik wil heeel graag een workshop glaskralen maken lijkt me helemaal geweldig ( nu maar hopen dat ik ene beetje de feeling heb! haha)
Helaas kan ik alleen maar in het w-kend ( mijn vrije dagen zijn ..euhmm..zo goed als op! )
NOu had ik de volgende gezien:
2handjes ( heeft pas 3 december weer plek op zaterdag)
Atelier verena ( is op vakantie nu, en werkt met een ander soort brander?)
En Stiphout maar die is 175 euro.. of ben ik nu te gieirg?
Ik wacht het antwoord af van Verena of mischien moet ik wachten tot 3 december ( en me dus heeel snel inschrijven bij 2 handjes)maar ik dacht ik ga ondertussen is rond vragen of jullie er nog een weten. Ik woon in Den bosch maar ik wil best een uurtje ofzo rijden...
Groetjes,
Marijke
Marijke
ps: ze heeft op nog meer zaterdagen genoeg plek hoor.
http://www.kralen.com/handjes_aanmelden.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kralen.com/handjes_aanmelden.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maho creations
- Bead Fan
- Contacteer:
- Maho creations
- Bead Fan
- Contacteer:
- Maho creations
- Bead Fan
- Contacteer:
Het is al weer een paar weken geleden, maar hoe was de workshop?
Het lijkt me ook zo ontzettend leuk om te doen, maar ik weet al vantevoren dat ik dan weer een verslaving erbij heb!
Nou is dat niet zo erg, maar ik zou dan ook graag thuis aan de slag willen natuurlijk. Het punt is dat ik het een beetje een eng idee vindt om met zo'n brander in huis te werken
Het lijkt me ook zo ontzettend leuk om te doen, maar ik weet al vantevoren dat ik dan weer een verslaving erbij heb!

Nou is dat niet zo erg, maar ik zou dan ook graag thuis aan de slag willen natuurlijk. Het punt is dat ik het een beetje een eng idee vindt om met zo'n brander in huis te werken

Groetjes van Isa
Ik was ook heel erg bang om met een brander te werken. Ik woon in een boerderij met een rieten dak, dus logisch dat ik bang ben voor open vuur.
Maar ik heb de cursus gedaan en zelf een brander aangeschaft. Mijn werkplek is absoluut brandveilig en de luchtafvoer is ook goed geregeld, ik werk namelijk in de open haard.

Maar ik heb de cursus gedaan en zelf een brander aangeschaft. Mijn werkplek is absoluut brandveilig en de luchtafvoer is ook goed geregeld, ik werk namelijk in de open haard.

Groetjes,
Miriam
Miriam
- Maho creations
- Bead Fan
- Contacteer:
HELEMAAL TOP!
http://putfile.com/pic.php?pic=11/30704012182.jpg&s=x11
deze heb ik gemaakt.. nu sparen voor een brander!
ik heb er nog meer gemaakt maar deze heb ik in een armband verwerkt
http://putfile.com/pic.php?pic=11/30704012182.jpg&s=x11
deze heb ik gemaakt.. nu sparen voor een brander!
ik heb er nog meer gemaakt maar deze heb ik in een armband verwerkt
Groetjes,
Marijke
Marijke
- Maho creations
- Bead Fan
- Contacteer:
Nee, maar dat heb ik met veel dingen hier. Er zitten hier echt getalenteerde glas- en polymeerkralen alsmede sieradenmakers tussen hoor! Wow.Tessa schreef:Hele mooie kralen!!! Lijkt me ook wel wat om een keer te maken. Heb het van het weekend gezien bij een sieradenbeurs. Het lijkt me niet makkelijk om te doen.
Groetjes en kraalplezier van Mieke