shipwreck beads
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Overweeg bij Shipwreck Beads wat te bestellen. Ondanks info over verzenden en verzendkosten op hun site word ik er niet daadwerkelijk veel wijzer van. Heeft iemand onlangs bij Shipwreck besteld? Wat waren de verzendkosten? Thanks!
Groetjes Wendy
Bij de bestellingen die ik tot nog toe heb gedaan werd er steeds $9.00 aan shipping kosten per envelop berekend, maar er ging ook steeds een bedrag (soms wel $5.00) aan 'shipping discount' vanaf.
Misschien heeft dit te maken met het bestelbedrag (ik bestelde dan voor een paar 100 dollar
).
1 tipje als je ook veel wilt bestellen; vergis je niet in het volume van je bestelling en zorg dat alles in 1 verpakking past.
Ik heb een keer het volume onderschat en dat heeft me een week of twee hoofdpijnbezorgende contacten met TPG-douane (NL) bezorgt...
De ervaringen met shipwreck zijn allen postief gebleven, ik kreeg snel antwoord op de vragen die ik had (in tegenstelling tot TPG-douane).
Groetjes,
Helena
Misschien heeft dit te maken met het bestelbedrag (ik bestelde dan voor een paar 100 dollar

1 tipje als je ook veel wilt bestellen; vergis je niet in het volume van je bestelling en zorg dat alles in 1 verpakking past.
Ik heb een keer het volume onderschat en dat heeft me een week of twee hoofdpijnbezorgende contacten met TPG-douane (NL) bezorgt...

De ervaringen met shipwreck zijn allen postief gebleven, ik kreeg snel antwoord op de vragen die ik had (in tegenstelling tot TPG-douane).
Groetjes,
Helena
Met die lui heb ik ook nog een appeltje te schillenHelena schreef:(in tegenstelling tot TPG-douane).
Groetjes,
Helena

Wat een drama daar zeg! Ze presteren het gewoon om een pakje bijna 2 maanden vast te houden. Zoveel tijd hebben ze nu nodig om de invoerkosten te berekenen

Ik was in staat om ze een rekening terug te sturen wegens dervingskosten en inkomstenderving wegens het annuleren van bestellingen door een te lange wachttijd, veroorzaakt door de douane van TPG post (is helemaal niet waar, maar al is het maar om ook moeilijk te doen

Maar manlief zei dat ik dat beter niet kon doen met het oog op toekomstige zendingen

Maar dan wordt alles in eenkeer duur als je maar voor 22 dollar besteld!marja! schreef:Ik heb er ook al vaak besteld.
Goed contact, bestelling in 5/6 dagen in huis.
(Ik zorg er wel altijd voor dat ik niet meer dan 26 dollar (daar komen de verzendkosten nog bij) uitgeef om geen gedoe te krijgen met de douane.)
Tja, dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Ik bestel trouwens dus voor 26 dollar, minimum is 25.
Ik koop er altijd rocailles. Die zijn daar al zoveel goedkoper en er is zoveel meer keus dan in Nederland, dat het voor mij aantrekkelijk is om daar te bestellen.
Maar dat moet ieder dus voor zichzelf beslissen
Ik bestel trouwens dus voor 26 dollar, minimum is 25.
Ik koop er altijd rocailles. Die zijn daar al zoveel goedkoper en er is zoveel meer keus dan in Nederland, dat het voor mij aantrekkelijk is om daar te bestellen.
Maar dat moet ieder dus voor zichzelf beslissen

-
- Bead Interested
- Contacteer:
Hebje al besteld Samira?
Ik heb regelmatig bij shipwreck besteld. Opzich geen echt slechte ervaringen maar toch (in het verleden) regelmatig dat items op de site als voorradig stonden, maar dat uiteindelijk toch niet waren.
Verzendkosten waren meestal 5 dollar omdat ik boven de 50 dollar bestelde. Wanneer de envelop niet bleef steken bij de douane was het er meestal na een week of 2 maar wanneer het blijft liggen bij de douane (zeker sinds dit jaar) kun je inderdaad wel op een week of 6 rekenen. Inderdaad schandalig vind ik ook. Ik heb al een paar keer naar een webshop gemailed om te informeren of er iets was misgegaan of zo, blijkt de bestelling gewoon al weken in Nederland te liggen.
Ik heb regelmatig bij shipwreck besteld. Opzich geen echt slechte ervaringen maar toch (in het verleden) regelmatig dat items op de site als voorradig stonden, maar dat uiteindelijk toch niet waren.
Verzendkosten waren meestal 5 dollar omdat ik boven de 50 dollar bestelde. Wanneer de envelop niet bleef steken bij de douane was het er meestal na een week of 2 maar wanneer het blijft liggen bij de douane (zeker sinds dit jaar) kun je inderdaad wel op een week of 6 rekenen. Inderdaad schandalig vind ik ook. Ik heb al een paar keer naar een webshop gemailed om te informeren of er iets was misgegaan of zo, blijkt de bestelling gewoon al weken in Nederland te liggen.
Nope! Wil graag een artikel dat ik tot nu toe alleen bij FMG en Shipwreck heb gezien ... blijf dubben.moshi-moshi schreef:Heb je al besteld Samira?

Of eh ... ga je daar bestellen en kan ik dat ene artikeltje meebestellen?!

Groetjes Wendy
Tuurlijk kan ik dat hier neerzetten!sanny schreef:Welk artikel heb je nodig? Kun je dat niet hier neerzetten, zodat iemand kan vertellen of het in Nederland te koop is?

Groetjes Wendy